اعتراف نانسی پلوسی به فقر و گرسنگي در آمریکا

اعتراف نانسی پلوسی به فقر و گرسنگي در آمریکا
جمعه 19 ارديبهشت 1399 - 07:53

با ادامه بحران ناشی از همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان اين کشور از افزايش فقر و گرسنگي در آمريکا اعتراف کرد.

العالم- آمریکا

"نانسی پلوسی"، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفت:بسیاری از خانواده‌های آمریکایی امنیت غذایی ندارند.

پلوسی افزود، آمريکا با چالش بزرگی روبرو است، این چالش را شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است و سبب از دست رفتن درآمد افراد شده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصريح کرد، مقامات آمريکايي نتوانسته اند که موضوع کارت‌های ارائه مواد غذایی و برنامه کمک به تغذیه افراد را برای مردم آمریکا انجام دهند.

پلوسی تاکيد کرد که باید اقدامی فوری انجام داد، مردم در حال از دست جان خود هستند، به مردم آسیب وارد می‌شود و ما بايد اقتصاد کشور را بازگشایی کنیم.

اين مقام دموکرات در ادامه افزود، یک فرزند از ۵ فرزند یک خانواده آمريکايي امنیت غذایی ندارند، این وضعیت هم اکنون با شیوع کرونا بدتر شده است؛ بنابراین ما بر سر مسائل زیادی هنوز باید با دولت مذاکراتی داشته باشیم.

در همين باره اندیشکده بروکینکز اخیرا گزارشی را منتشر کرد که در آن یک مادر اعلام کرده است که یک نفر از چهار فرزند وی امنیت غذایی ندارند.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها