هشدار شدید اللحن جنبش فتح فلسطین به صهیونیست‌ها

هشدار شدید اللحن جنبش فتح فلسطین به صهیونیست‌ها
جمعه 19 ارديبهشت 1399 - 13:14

سخنگوی جنبش «فتح» در خصوص طرح الحاق کرانه باختری تصریح کرد چنانچه این اقدام شکل بگیرد، تمام توافق‌ها را بدون استثناء با تل‌آویو لغو خواهد کرد و مقاومت مردمی فراگیر را افزایش خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسامه القواسمی» سخنگوی جنبش فتح، صبح امروز (جمعه)،‌ دربیانیه‌ای تصریح کرد در صورت اجرای طرح الحاق کرانه باختری، تمام توافق‌ها را لغو خواهد کرد و مقاومت مردمی فراگیر را افزیش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، سخنگوی جنبش فتح در این ارتباط گفت: «نخواهیم پذیرفت که طرحی ننگ مرجع مذاکرات میان ما و رژیم صهیونیستی باشد».

اسامه القواسمی ادامه داد: «حقوق و درخواست ما آشکار است؛ حق و درخواست ما اجرای قوانین و مشروعیت بین‌المللی است. آمریکا و اسرائیل موضع ما را خوب می‌دانند».

القواسمی در ادامه تأکید کرد که موضع جنبش فتح تا زمانی که «اشغالگران اسرائیلی» در سرزمین‌ها فلسطین هستند، تغییر نخواهد کرد.

وی در تشریح این موضوع گفت که موضع فتح همان مقاومت، مبارزه، پایداری و رد طرح‌های مشکوکی است که حق ملت فلسطین را کاهش می‌دهد.

این اظهارات درست پس از آن شکل می‌گیرد که سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی گفت آمریکا آماده است تا چند هفته دیگر الحاق کرانه باختری را به رسمیت بشناسد.

فارس

پربیننده ترین خبرها