جهاد اسلامی: باید حق را از رژیم غاصب، به زور گرفت

جهاد اسلامی: باید حق را از رژیم غاصب، به زور گرفت
جمعه 19 ارديبهشت 1399 - 13:05

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن رد ادعاهای صلح با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد باید به سلاح ایمان و حقیقت مسلح شد و هر چیزی را که هویت، اصول و مقدسات فلسطین را حفظ می‌کند، تقویت کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

«یوسف الحساینة» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره «تهدیدهای موجودیتی» که آرمان فلسطین را تهدید می‌کند، هشدار داد.

خبرگزاری «صفا» به نقل از الحساینه گزارش داد که اگر «برای ایجاد طرح ملی خود بر اساس اصول ملی، سریعا دست به کار نشویم موجودیت آرمان فلسطین در معرض خطر قرار خواهد داشت».

وی گفت: «خطر بی‌گمان می‌آید و تاریخ هر کس را که در خصوص بهبود وضعیت فلسطین و تحکیم دژهای جنگی ما طفره رفت، تلاش نکرد یا تسلیم شد، نخواهد بخشید تا بتوانیم با این توطئه مقابله کنیم».

این مسئول فلسطینی ادامه داد: «جنگ ما با این دشمنِ مجهز به انواع ابزارهای قتل، فریب و مکر، طولانی است و وظیفه مقدس ما اقتضا می‌‌کند که به سلاح ایمان، حقیقت و عدالت مسئله خود، مسلح شویم و هر چیزی را که هویت، اصول و مقدسات ما را حفظ کند، تقویت کنیم؛ زیرا، حق، با قدرت و اتحاد پس گرفته می‌شود و از دشمن غاصب، گدایی نمی‌شود».

الحساینه نوید آن را داد که تا روزهای آتی، تمامی «فریب‌خوردگان» از توهم صلح با رژیم صهیونیستی آگاه خواهند شد و بر همین اساس باید، مواضع سیاسی با اقدامات عملی، هماهنگ باشد.

وی خاطر نشان کرد، تا زمانی که قدرت‌های تصمیم‌گیر و نزدیک به حاکمیت، به تصمیم ملت فلسطین توجهی نداشته باشند، همچنان به دور خود خواهند چرخید و مورد باج‌خواهی رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی قرار خواهند داشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد، بدون نوار غزه، هر گونه اقدام مردمی و مبارزاتی، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت؛ زیرا این نوار، وزن ملی و مبارزاتی دارد و یکی از بسترهای طرح ملی فلسطین است و «لیاقت آن را دارد که منبع لایزال انقلاب باشد».

الحساینه با تأکید بر لزوم تلاش برای پایان دادن به ظلم به ساکنان غزه و بازگردان امید به آنان، این اقدامات را روزنه مهمی برای اتحاد مجدد علیه توطئه‌ای توصیف کرد که موجودیت کل فلسطین را هدف قرار داده است.

وی در پایان هشدار داد که رژیم صهیونیستی با حمایت دولت آمریکا و «همدستی رژیم‌های عربی» برای اجرای طرح صلح موسوم به «معامله قرن» آماده می‌شود و از اینکه سایر کشورها و فلسطین گرفتار ویروس کروناست، نهایت استفاده را می‌برد.

فارس

پربیننده ترین خبرها