موسوی: ظریف درباره بدعهدی‌های آمریکا به گوترش نامه نوشت

شنبه 20 ارديبهشت 1399
00:18
موسوی: ظریف درباره بدعهدی‌های آمریکا به گوترش نامه نوشت سخنگوی وزارت خارجه ایران از نامه محمد جواد ظریف درباره بدعهدی‌ها و تحریم‌های آمریکا علیه ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد خبر داد.

العالم-ایران

سید «عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران دیشب در صفحه توئیتر خود گفت که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران روز جمعه برای «آنتونیو گوترش» دبیرکل ملل متحد در خصوص خروج غیرقانونی آمریکا از برجام نامه نوشت.

موسوی گفت: کتر ظریف در این نامه، تحریم‌های یکجانبه علیه ایران و نقض‌های فاحش، مکرر و مستمر منشور ملل متحد بویژه ماده ۲۵ که اعتبار و تمامیت سازمان ملل متحد و صلح و امنیت بین‌المللی را مورد تهدید قرار داده نکات مهمی را یادآور شد.

0% ...

آخرین اخبار

بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت


یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان


گزارش العالم از مخالفت لبنانی ها با «توافق چارچوب» میان مقامات بیروت و تل‌آویو + فیلم