قطع برنامه اینترنتی ضد عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها توسط مقامات بحرین

قطع برنامه اینترنتی ضد عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها توسط مقامات بحرین
يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 - 10:51

مقامات بحرین در تازه‌ترین اقدام خود برای اعلام وفاداری به رژیم صهیونیستی، یک برنامه زنده اینترنتی را که به بحث درباره عادی‌سازی روابط با این رژیم پرداخته بود، قطع کردند.

العالم- بحرین

مقامات بحرین یک گفت‌وگوی اینترنتی درباره بررسی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس را هنگام پخش زنده قطع کردند.

بر اساس گزارش «العربی الجدید»، این گفت‌وگو را جمعیت «الشباب الدیمقراطی البحرینی» (جوانان دموکراتیک بحرین) تنظیم کرده بود و مقامات امنیتی این کشور هنگام پخش برنامه با یک تماس، خواستار توقف فوری آن شدند.

مجری این برنامه اینترنتی با قطع صدای کارشناسان، خطاب به آنها گفت: دقایقی قبل تماسی از مقامات رسمی برای لغو این گفت‌وگو دریافت کردیم، از شما عذرخواهی می‌کنیم.

این جمعیت مستقل بحرینی در صفحه توییتر خود نیز این موضوع را منعکس و اعلام کرد که وزارت کار و توسعه اجتماعی با تماسی خواستار قطع برنامه شده و گفته دستور از مقامات بالاست.

فعال عمانی «محمد الشحری» که از شرکت‌کنندگان در این برنامه بود به العربی الجدید گفت: تصمیم لغو این گفت‌وگو منعکس‌کننده میزان ترس دولت‌های خلیج (فارس) از هر فعالیتی علیه عادی‌سازی روابط است. مقامات بحرین ثابت کردند که اعمال فشار بر فعالیت‌های ضد عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، بخشی از عملیات آمادگی برای عادی‌سازی فراگیر روابط است که برای برنامه‌ریزی شده است.

یک فعال بحرینی مقیم خارج که نخواسته نامش فاش شود نیز به العربی الجدید گفت، آنچه رخ داد پیامی واضح به تمام جهان است که چگونه مقامات بحرین، این کشور را به کانون عادی‌سازی روابط تبدیل کرده‌اند.

بحرین در نیمه ۲۰۱۹ میزبان کارگاه اقتصادی منامه بود تا مقدمه‌ای برای آغاز بخش اقتصادی طرح موسوم به «معامله قرن» باشد.

فارس

پربیننده ترین خبرها