کشتن جنین ها در رحم مادران ... دیروز از سوی فرعون و امروز از سوی بن سلمان

کشتن جنین ها در رحم مادران ... دیروز از سوی فرعون و امروز از سوی بن سلمان
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 - 19:52

جنایت ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی، اسرائیلی علیه مردم مظلوم و صبور یمن به درجه ای از خطرناک بودن رسیده است که حتی به فکر شیاطین هم خطور نمی کند. 

العالم - کشکول

این ائتلاف تروریستی از مرحله ارتکاب جنایت های گرسنه کردن مردم یمن و قرار دادن آن ها به عنوان شکاری برای بیماری ها در مقابل چشم وگوش جهانیان، به جنایتی فجیعی تر و بزرگ تر منتقل شده است که این جنایت، کشتن جنین ها در رحم مادران است.

به سختی می توان مخاطب را درباره جنایت بزرگی که این ائتلاف تروریستی علیه بشریت در یمن مرتکب شده است، متقاعد کرد. جنایت کشتن جنین ها در داخل رحم های مادرانشان، جنایتی که سازمان های معتبر بین المللی به فجیع بودن آن شهادت می دهند و تصور ارتکاب این جنایت را دشوار می دانند که از سوی انسان هایی روی داده است که کمترین حد انسانیت در آن ها وجود دارد.

پس از اینکه آمریکا و شخص مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور توزیع کمک های انسان دوستانه را در میان مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی در صنعا به بهانه استفاده جنبش انصارالله از این کمک ها منع کرد، صندوق توسعه جمعیت سازمان ملل، اعلام کرد : 90 درصد از خدمات بهداشتی مربوط به فرزندآوری در یمن، ماه ژوئیه آینده و به علت کمبود حمایت های مالی ، متوقف خواهد شد.

متوقف شدن خدمات بهداشتی مربوط به فرزندآوری که در نتیجه کمبود حمایت ها که آمریکا عامل آن است، بیش از 320 هزار زن باردار یمنی را از هر گونه مراقبت بهداشتی مورد نیاز محروم می کند و این مساله ، قطعاً جان مادران و جنین های آنان را به خطر خواهد انداخت.

فجیع بودن این مساله را زمانی می توان متوجه شد که بدانیم طبق آمارهای موجود، هر دو ساعت یک بار ، یک زن در یمن به علت مشکلات ناشی از بارداری یا زایمان جان خود را از دست می دهد.

به نظر می رسد که ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی و اسرائیلی با وجود سلاح های پیشرفته و پول و نفوذی که در اختیار دارد، از رویارویی با رزمندگان مقاوم یمنی ناتوان هستند و درنتیجه به طور غیرمستقیم، به جنایت بزدلانه در رویارویی با زنان و کودکان یمن متوسل شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی ، این کار را به شکل بزدلانه و با قطع کمک های مالی سازمان های بین المللی به بخش سلامت و بهداشت زنان باردار انجام می دهد تا آن ها را از به دنیا آوردن مردانی که بینی آل سعود و آمریکایی ها و صهیونیست ها را به خاک بمالند، منع کنند.

پربیننده ترین خبرها