توهین سعودی ها به شهید ابومهدی المهندس

توهین سعودی ها به شهید ابومهدی المهندس
جمعه 26 ارديبهشت 1399 - 09:06

کمیسیون ارتباطات واطلاع رسانی مجلس نمایندگان عراق امروز جمعه توهین شبکه "ام بی سی" به شهید ابومهدی المهندس را محکوم کرد و از این شبکه خواست که رسماً عذرخواهی کند.

العالم - عراق

کمیسیون ارتباطات واطلاع رسانی مجلس عراق در بیانیه ای اعلام کرد: توهین شبکه سعودی "ام بی سی" به فرماندۀ شهید ابومهدی المهندس شدیداً محکوم است.

این شبکه تلویویونی سعودی شهید المهندس را تروریست خوانده بود.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی افزود: شبکه ام بی سی در سال های گذشته بارها به روش های مختلف به شخصیت های نام آشنای عراقی اتهامات مختلفی وارد کرده است و آخرین بار به شخصیتی ملی و مبارز همچون شهید حاج ابومهدی المهندس توهین کرد شهیدی که عمر خود را در راه مجاهدت و مبارزه با رژیم منحوس و گروهک های تروریستی داعش و مجرمان و اشغالگران گذراند.

این کمیسیون از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات خواست که دفاتر شبکه ام بی سی را در صورت عذرخواهی نکردن از مطالب غیر واقعی خود و تخریب وجهۀ شهید ابومهدی المهندس برای همیشه تعطیل کند.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد: در برابر تداوم توهین شبکه های معلوم الحال به شخصیت های ملی عراق باید ایستاد شبکه هایی که همگان از حامیان مالی و دیدگاه های سیاسی و فرقه ای آن آگاه هستند.

در این بیانیه آمده است : شهید ابومهدی المهندس همچنان مشعل فروزان تاریخ باقی خواهند ماند و تلاش های خبیثانه و کینه توزانه برای تخریب وجهۀ وی و دیگر قهرمانان عراق به جایی نخواهد رسید کسانی که زندگی خود را فدای راه مبارزه با ستمکاران و مستبکران جهان کردند.

پربیننده ترین خبرها