ثبت بالاترین میزان روزانه کرونا در افغانستان، آمار مبتلایان از 6 هزار نفر عبور کرد

ثبت بالاترین میزان روزانه کرونا در افغانستان، آمار مبتلایان از 6 هزار نفر عبور کرد
جمعه 26 ارديبهشت 1399 - 13:09

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که با ثبت 414 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان به کرونا در این کشور از 6 هزار نفر عبور کرده است.

العالم - آسیا

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 414 مورد جدید کرونا در این کشور ثبت شده است.

با ثبت این رقم که بالاترین میزان ثبت شده ابتلا به ویروس کرونا از زمان شیوع آن در سال گذشته است، شمار بیماران کووید -۱۹ در کشور به شش هزار و ۵۳ نفر افزایش یافته است.

طبق اعلام وزارت بهداشت افغانستان طی 24 ساعت گذشته،‌۱۶۲ نفر در کابل، ۲۶ نفر در ننگرهار، ۱۹ نفر در سمنگان، ۱۳ نفر در قندهار، ۱۲ نفر در پکتیا، نُه نفر در جوزجان، هشت نفر در لغمان، شش نفر در فاریاب، پنج نفر در قندوز، پنج نفر در زابل، چهار نفر در پکتیکا، سه نفر در بدخشان، سه نفر در خوست، دو نفر در کاپیسا، دو نفر در غزنی و در ولایت‌های دایکندی، سرپل و هلمند یک نفر ، شناسایی شدند.

براساس گزارش وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر از بیماران کووید -۱۹ در این کشور جان باخته‌اند. شمار مجموع قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۱۵۳ نفر افزایش یافته است.

چهار نفر در بغلان، چهار نفر در بلخ، دو نفر در ننگرهار، دو نفر در تخار و در ولایت‌های کنر، پروان، پنجشیر، میدان‌وردک و کابل یک – یک نفر در یک شبانه‌روز گذشته جان باخته‌اند.

هم‌چنان ۵۴ بیمار کووید -۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافته‌اند که شمار بهبودیافته‌گان به ۷۴۵ نفر افزایش یافته است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها