مردی که آل سعود را ذلیل کرد

مردی که آل سعود را ذلیل کرد
شنبه 27 ارديبهشت 1399 - 22:11

کسانی که از ماهیت نظام آل سعود آگاه هستند هرگز از توهین شبکه سعودی ام بی سی به شهید المهندس  نماد مبارز عراق و کشورهای عربی و اسلامی تعجب نکردند بلکه در صورتی غافلگیر می شدند که این شبکه از این شهید بزرگوار قدردانی می کرد.

العالمدرگوشی

شهید المهندس در زندگی پربرکتش با استبداد صدام و اشغالگران امریکایی و حمله داعشی های وهابی برای دفاع از شرف عراقی ها و مقدسات عراق و وحدت عراق جنگید و در نهایت نیز به دستور یک جنایتکار خونریز تروریسیت بدنش هدف موشک قرار گرفت و تکه تکه شد.

نظام آل سعود به شدت در برابر شرافت و مردانگی دچار کمبود و عقده حقارت شده و بر رفتارش نیز سایه انداخته، عقده ای که ناصر السعید متفکر سعودی با اسناد و مدارک در کتاب مشهور خود در" تاریخ ال سعود" بدان اشاره کرده که عملا تاکیدی برعلاقه زیاد آل سعود به رژیم صهیونیستی و کینه توزی به فلسطینیان و تسلیم شدن در برابر بریتانیا و امریکاست که آنان را در مقابل حفظ حیاتشان ؛ نگهبان چاه های نفت قرار داده . از این رو می بینی که توهین های ترامپ را هضم می کنند بدون اینکه رگ مردانگی آن ها بیرون بزند و می توان گفت عقده آل سعود مرکب بوده و حتی شدت آن از کینه صهیونیست ها نیز بیشتر است.

همزمان با تلاش های بریتانیا درابتدای قرن بیستم برای تاسیس رژیم اسرائیلی در فلسطین سرزمین مقدس، در صدد تاسیس رژیم سعودی در سرزمین مقدس حجاز بود و تلاش هایش به ثمر نشست و دو رژیم با اختلاف زمانی کمی تشکیل شد تا دو خنجری مسمومی باشد در قلب دنیای اسلام و در مقدس ترین مناطق جهان.

نظام ال سعود با مدیریت بریتانیا و امریکا توانست برای چند دهه با سوء استفاده از اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره و با منابع حاصل از درآمدنفتی و خرید بیش از 80 درصد از فضای رسانه ای کشورهای عربی اعم از رادیو و تلویزیون ها خود را در دنیای عرب و اسلام؛ نظامی عربی اسلامی محافظه کار معرفی کند و با جنبش های آزادی بخش عربی دشمنی کرد و در مصر، جمال عبدالناصر را دشمن عربها و مسلمانان کرد و به نیابت از بریتانیا، امریکا و صهیونست ها با همه جنبش های مقاومت عربی با استعمار و استبداد مبارزه کرد و در همه جنگ های امریکا و کشورهای غربی و صهیونیست ها بر ضد عربها و مسلمانان شرکت کرد و به تشکیل گروه القاعده و تجهیز ده ها هزار مبارز و اعزام انان به افغانستان برای مردن در جنگ های امریکا اقدام کرد.

مساله فلسطین ، خون پاک شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آل سعود را واداشت تا نقاب اسلام گرای محافظه کار را بردارد زیرا از خود رژیم صهیونیستی؛ صهیونیستی تر است زیرا همه جنگ های این رژیم در لبنان و غزه با حمایت و مشارکت و تایید واضح و آشکار آنان بوده است.

اما محاصره تحمیلی غزه پیش از اینکه اسرائیلی باشد؛ جنایتی سعودی است. دشمنی اشکار عربستان با گروه های مقاومت اسلامی لبنان و متهم کردن این جنبش به اقدامات تررویستی؛ به گونه ای است که اسرائیل در برابر آن کم می آورد. زیرا همه دنیا می بیند که چگونه بن سلمان و رسانه های صهیونیستی ملت فلسطین را از همه حقوق خود در اراضی خود و اراضی اجدادشان برای زمینه سازی معامله قرن محروم کرد و به جز دو رژیم سعودی و اسرائیلی ، همه عربها و مسلمانان و همه دنیا با ان مخالفت کردند.

پس از این همه مقدمه سازی آیا انسان ازحمله شبکه ای سعودی بی ارزش و حقیری مانند ال سعود به نماد بزرگ عراقی مانند شهید فرمانده ابومهدی المهندس درهم کوبنده ارباب ال سعود از امریکا و صهیونیست ها و نوچه های ال سعود مانند داعش و تکفیری ها، غافلگیر خواهد شد؟

ما در اینجا به خواننده فرصت مناسبی می دهیم بی اندیشد که آیا رسانه های سعودی، از یک مبارز یا یک شهید از قهرمانان مقاومت اسلامی را که با اشغالگران اسرائیلی و امریکایی مبارزه کردند و در درگیری های شرافتمندانه و جنایت های ترور بزدلانه امریکا و اسرائیل شهید شدند، تمجید کرده؟ البته که چنین چیزی نبوده و نخواهد بود بلکه بر عکس عبارت هایی مانند تروریسم، ماجراجو، طائفه گر، شبه نظامی، اخوانی، صفوی و مجوسی روبرو می شوی عباراتی که رسانه های صهیونیستی تا حد امکان تلاش می کند آن را به کار نبرد.

رسانه های سعودی شهید فرمانده ابومهدی المهندس را در همان لیست حسن نصرالله ،قاسم سلیمانی، فتحی الشقاقی، عماد مغنیه ،اسماعیل هنیه، عباس موسوی ،زیاد نخاله، احمد یاسین ،مصطفی بدرالدین، یحیی عباس، حمید تقوی ،عبدالعزیز الرنتیسی ،جهاد مغنیه ،رمضان عبدالله شلح ،راغب حرب ،حسین همدانی ، بها ابوالعطا و اسماعیل ابوشنب قرار داده همان فهرست امریکایی اسرائیلی و قطعا معتقدیم شهید فرمانده المهندس نیز بزرگترین آرزویش قرار گرفتن در عناوین شرافت و مردانگی بوده است .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها