ترامپ، پومپئو و هوک عروسک های خیمه شب بازی نتانیاهو

ترامپ، پومپئو و هوک عروسک های خیمه شب بازی نتانیاهو
شنبه 27 ارديبهشت 1399 - 22:36

پیشتر می گفتند آمریکا صهیونیست ها را مدیریت می کند و تصور می کردیم این، نظریه توطئه است اما با بالا آمدن دلقکی مانند ترامپ و پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست هیلاری کلینتون رقیب دموکرات وی این سخن قوت بیشتری گرفته که صهیونیست ها ،امریکا را اداره می کنند و نه برعکس.

العالم - كشكول

امکان نداشت شخصی با ویژگی های ترامپ بتواند رئیس جمهوری امریکا شود زیرا ملت آمریکا تا این حد ساده نیست که احمقی چون او را انتخاب کند و این واقعیت را برخی از شخصیت های اسرائیلی که حامی وی بوده و موجب شکست کلینتون شدند اعتراف کردند.

گفتنی است همه اقدامات امریکا در صحنه بین الملل که به انزوای بیشتر این کشور انجامیده مانند خروج از توافق هسته ای و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و الحاق جولان و کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و حتی معامله قرن که تشکیل دو دولت در فلسطین را به باد داد و جنایت های ترامپ دیوانه مانند تحریم ملت ایران با به صفر رساندن صادرات نفتی همه دستورات نتانیاهو بوده که خودش نیز بارها بدان اعتراف کرده است.

همه ما به یاد داریم چگونه ترامپ در سفر به واشنگتن به باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور توهین کرد و به ملاقات وی نرفت و مستقیما وارد کنگره آمریکا شد و در آنجا از وی نیز انتقاد کرد و اعضای کنگره نیز ایستاده برای وی دست زدند اگر اینها دلیل بر تسلط صهیونیست ها بر تصمیمات امریکا نیست پس چه می تواند باشد؟

ترامپ، مایک پومپئو وزیر خارجه و برایان هوک معاون وی عروسک های خیمه شب بازی هستند که از امکانات این وزارتخانه برای خدمت رسانی به نتانیاهو بهره می برند . به گفته روزنامه یدیعوت احرونوت ، آخرین خدمت خفت بار آنان نیز تهدید دادگاه کیفری بین المللی نسبت به نتیجه تحقیق درباره انجام جنایت های جنگی اسرائیل علیه فلسطینیان بود این تهدید نیز به درخواست نتانیاهو و در سفر اخیر پومپئو به اراضی اشغالی فلسطینی شکل گرفت.

بیانیه وزارت خارجه امریکا آشکارا اعلام کرده در صورتی که دادگاه تحقیقاتی در این خصوص آغاز کند ،باید عواقب آن را نیز تحمل کند.آیا وزیر خارجه اسرائیل در صورت صدور این بیانیه می توانست اینگونه شدید آن را صادر کند؟

اقدامات و تلاش های این عروسک ها موجب شده تا همه افرادی که به تظریه توطئه با دیده شک می نگریستند،بدان یقین پیدا کنند.به ویژه پس از اینکه صهیونیست جهانی توانست ترامپ را با این حجم انبوه رسوایی های مالی ،سیاسی ،اخلاقی و حتی عقلی نگاه دارد .زیرا هیچ قدرتی در امریکا نمی تواند این عروسک های صهیونیستی را چون خودش به بازی دهد.

پربیننده ترین خبرها