بلایی که مردم عراق بر سر ام بی سی آوردند

چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 - 23:01

مردم عراق در شبکه های اجتماعی، خشم خود را نسبت به توهین شبکه ام بی سی عربستان سعودی به شهید ابومهدی المهندس ابراز کردند.

العالمعراق

آنان ویدیوی حمله مردم خشمگین به دفتر شبکه ام بی سی عراق در بغداد را نشان دادند که ضمن در دست داشتن تصاویر این شهید و پرچم عراق، شعارهای ضد سعودی سر داده و پلاکاردی بر سر در این دفتر نصب کردند که بر روی آن نوشته شده است: "به نام مردم بسته شد".

شبکه ام بی سی با سوء استفاده از برنامه ای درباره نزار قبانی شاعر سوری، شهید المهندس را به تروریسم متهم کرد در حالیکه همگان می دانند او با گروه تروریستی وهابی داعش می جنگید.

کاربران شبکه های اجتماعی در همین چارچوب هشتگی به نام #ام – بی – سی – شبکه – تروریسم – سعودی به راه انداخته و خشم خود را نسبت به این توهین ابراز کردند.

تقی عباس نوشت: ام بی سی در برنامه بررسی زندگی نزار قبانی، سم را با عسل درآمیخت و کوشید از داستان این شاعر و مرگ همسرش به خاطر عملیات مخالفان صدام، سوء استفاده کرده و به شهید ابومهدی المهندس توهین کند.

حسین فرید نوشت: حمله به این فرمانده ظفرمند عجیب نیست به این دلیل که المهندس، داعش وهابی را در عراق زیر پایش له کرد.

دیگری نوشت: المهندس فرمانده آزادی عراق از لوث وجود داعش سعودی و آمریکایی بود و هنوز مایه ترس و وحشت آنان است.

شخصی دیگر نوشت: لعنت خدا بر فنته گران و تروریست های سعودی.

برنامه های رسانه های سعودی به ویژه شبکه ام بی سی که با دشمن صهیونیستی همسو شده است، خشم شدید محافل رسمی و مردمی عراق را در روزهای اخیر در پی داشته است.

پربیننده ترین خبرها