بیانیه جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت روز قدس/ نه به هرگونه عقب نشینی از عربیت و اسلامیت قدس شریف

بیانیه جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت روز قدس/ نه به هرگونه عقب نشینی از عربیت و اسلامیت قدس شریف
پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 - 21:25

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روزجهانی قدس تاکید کرد: مساله فلسطین، مساله مرکزی و اول دو امت عربی و اسلامی بوده و باقی خواهد ماند و هیچ عقب نشینی، پا پس کشیدن و یا قبول هر مطلبی بغیر از این، درکار نیست.

العالم - بحرین

الوفاق افزود: مردم امت در همه دنیا به هر ذره از خاک فلسطین متعهد خواهد ماند و برای دفاع از مسجد الاقصی تا بازپسگیری آن مقاومت خواهد نمود.

در این بیانیه اشاره شده است که: ملت های عرب و مسلمان مانند سدی نفوذناپذیر در مقابل سازش و عادیسازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهند ایستاد . ملت ها اجازه انجام هیچگونه پروژه ای را که هدف آن منحرف ساختن شاخص حرکت (قطب نما) از مساله بزرگ امت یعنی فلسطین باشد را نخواهند داد و در مقابل ابقای وجود صهیونیسم -متمثل در رژیم غاصبی که بدترین اشکال تروریسم را در حق ملت های عربی و اسلامی ما در بیش از نیم قرن روا داشته است- دست بسته نخواهند نشست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما در جمعیت ملی اسلامی الوفاق تاکید میکنیم که هرچند هم که نظام ها و قدرت های سازشگر بسوی رژیم صهیونیستی هروله نماینده و بشتابند؛ رسوخ و تعهد گزینه های ما نسبت به مساله فلسطین همچنان در حال افزایش و دوچندانی است.

همچنین ما از ملتمان (مردم بحرین) درخواست می کنیم که نسبت به نقشه های دشمن که تنها به سلطه جغرافیایی محدود نمی شوند بلکه به سیطره اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و رسانه ای هم در برمیگرند شدیدا برحذر و کاملا بیدار باشند، این نقشه ها همان هایی هستند که برخی قدرت ها، نهادها و نظام ها تحت نام "معامله قرن" با رژیم صهیونیستی به آنها عمل میکنند.

در پایان این بیانیه الوفاق تاکید کرده است که : معامله قرن شکست خواهد خورد چرا که ضد انسانیت، عقلانیت، کرامت عربی و تعهد به اسلام و مسیحیت است و همه ما همراه با تمامی مخالفان سازش در خندقی واحد تا زوال اشغالگری مبارزه خواهیم نمود.

پربیننده ترین خبرها