ائتلاف بن سلمان با کرونا برای قتل عام مردم یمن

ائتلاف بن سلمان با کرونا برای قتل عام مردم یمن
شنبه 3 خرداد 1399 - 16:23

در زمانی که سازمان ملل متحد و سران کشورهای جهان خواستار توقف جنگ، رفع محاصره و لغو تحریم برای مبارزه با کرونا هستند، برخی اشخاص گرگ صفت این ویروس را ابزاری مناسب برای تصفیه حساب با دشمنانشان می دانند.

العالم – کشکول

درخواست آنتونیو گوترش برای پایان دادن به جنگ، تحریم و محاصره برای مبارزه با کرونا در واقع برای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی مطرح شده است.

چرا که ترامپ برای خدمت به اهداف صهیونیسم جهانی، کشورهای بسیاری را تحریم کرده، نتانیاهو، تجاوز، قتل و محاصره را شغل اصلی خود می داند و بن سلمان دچار خود بزرگ بینی شده و جنگ و تجاوز را وسایلی مناسب برای درمان این نوع جنونش می داند.

این مثلث شوم، کرونا را فرصتی مناسب برای به اصطلاح در هم شکستن محور مقاومت می دانند که همواره در برابر آن با شکست مواجه شده اند.

این در حالی است که ینس لایرکه سخنگوی دفتر هماهنگی امور انسان دوستانه سازمان ملل متحد اخیرا نسبت به گسترش ویروس کرونا در یمن در سایه انهدام زیرساختهای بهداشتی این کشور هشدار داد.

وی افزود: وضع یمن بسیار نگران کننده است و ساختار بهداشتی آن از بین رفته است به همین دلیل امدادرسانان حتی قادر به اعطای اکسیژن یا وسایل شخصی بهداشتی به بیماران یمنی نیستند.

وقتی اوضاع بهداشتی مناطق تحت سیطره اشغالگران سعودی اماراتی آمریکایی و صهیونیستی بسیار بد است مشخص است که وضع مناطق تحت سیطره مقاومت مردم یمن که در محاصره کامل زمینی، هوایی و دریایی قرار داشته، از سوخت، غذا و دارو محرومند و در معرض بمباران و گلوله باران قرار دارند، چگونه است.

وقتی وضع عدن اسف بار است، وضع صنعا باید چطور باشد که مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا ورود حتی یک دلار به این شهر را ممنوع کرده چرا که به اصطلاح خودش، خارج از سیطره حکومت قانونی یمن است!

بن سلمان مانند اربابانش ترامپ و نتانیاهو، کرونا را همپیمان خوبی برای خود می داند تا بتواند انتقامش را از مردم یمن اخذ نموده و اهدافش در این کشور را که تاکنون از تحقق آن عاجز مانده، تحقق بخشد اما بداند این ویروس فقط مختص یمن نیست و روزی کشورش را درخواهد نوردید.

پربیننده ترین خبرها