اطلاعیه شماره دو وزارت صنعت در مورد فروش خودروها/ متقاضیان خرید خودرو تا ۱۴ خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند

اطلاعیه شماره دو وزارت صنعت در مورد فروش خودروها/ متقاضیان خرید خودرو تا ۱۴ خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند
يکشنبه 4 خرداد 1399 - 14:59

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان شرکت در طرح جدید فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ خردادماه (به مدت ۱۰ روز) فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌های فروش خودروسازان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره یک وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ضوابط ثبت‌نام و فروش خودروها در طرح ویژه ایام عید سعید فطر به استحضار می‌رساند، متقاضیان جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور برای انجام مراحل ثبت‌نام، به مدت ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه‌های فروش خودروسازان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: زمان دریافت نام کاربری و رمز عبور از امروز یکشنبه (۴خرداد) آغاز شده و تا پایان زمان ثبت نام‌ یعنی روز چهارشنبه (۱۴خرداد ۹۹) ادامه خواهد داشت. همچنین زمان ثبت‌نام خرید خودروهای ارایه شده در این طرح نیز از چهارشنبه ۷ خردادماه آغاز شده و تا تاریخ چهارشنبه ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، متقاضیان محترم می‌توانند در فواصل زمانی مختلف طی ۱۰ روز متوالی (از ۴ تا ۱۴ خردادماه)، برای انجام مراحل دریافت نام کاربری و رمز عبور، به سامانه‌های فروش طراحی‌شده از سوی خودروسازان مراجعه کنند.

بدیهی است، تقدم و تاخر ثبت‌نام، تاثیری در قرعه‌کشی نهایی نخواهد داشت.

توصیه می شود متقاضیان بدون نگرانی و عجله، در یکی از روزهای آتی تا ۱۰ روز آینده، ترجیحا روزهای میانی، اقدام به دریافت نام کاربری و ثبت نام خرید اقدام کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها