روحانی فرا رسیدن عید مقاومت را به رئیس جمهور لبنان تبریک گفت

روحانی فرا رسیدن عید مقاومت را به رئیس جمهور لبنان تبریک گفت
يکشنبه 4 خرداد 1399 - 17:29

ریس جمهوری در پیامی به رئیس جمهور لبنان، فرا رسیدن عید مقاومت؛ سالروز پیروزی بزرگ و غرورآفرین مردم لبنان بر اشغالگران صهیونیست را به وی، دولت و مردم این کشور صمیمانه تبریک گفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حسن روحانی روز یکشنبه در پیامی به رییس جمهوری لبنان اظهار کرد: جناب آقای سپهبد میشل عون رئیس جمهوری لبنان، فرا رسیدن عید مقاومت؛ سالروز پیروزی بزرگ و غرورآفرین مردم لبنان بر اشغالگران صهیونیست را به جناب‌عالی، دولت و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

در پیام رییس جمهوری آمده است: این پیروزی تاریخی که با ایستادگی و مقاومت مردان زنان لبنانی تحقق پیدا کرد، مدال افتخاری است که بر سینه همه مردم لبنان می‌درخشد و نشان داد که مبارزه با زورگویی، تجاوز و اشغالگری، نتیجه‌اش پیروزی و تحقق وعده الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، وی اضافه کرد: بدون شک همدلی و انسجام مردم لبنان در سایه دولت، ارتش و مقاومت، عامل اساسی در استمرار دستاوردهای لبنان در مبارزه با دشمن صهیونیستی و تکفیری و غلبه بر توطئه‌های دشمنان بوده است که در دوره جناب‌عالی به خوبی متجلی شد. اطمینان دارم مردم لبنان، این انتخاب راهبردی خود را هرگز فراموش نخواهند کرد.

روحانی گفت: از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و عزت و سربلندی مردم غیور لبنان را مسألت دارم.

پربیننده ترین خبرها