تاکید صالح و الکاظمی بر تسریع در تکمیل کابینه عراق/ لزوم همبستگی همگان برای از بین بردن داعش

تاکید صالح و الکاظمی بر تسریع در تکمیل کابینه عراق/ لزوم همبستگی همگان برای از بین بردن داعش
پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 - 16:42

رئیس جمهور و نخست وزیر عراق امروز بر تسریع در روند تکمیل کابینه این کشور تاکید کردند.

العالم - عراق

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق آمده است: برهم صالح رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز در کاخ السلام با هم دیدار کردند.

این بیانیه افزود: در این دیدار بر لزوم تسریع در تکمیل کابینه وزارتی با معرفی شخصیت های کاردان و سالم و حمایت از دولت در اجرای برنامه های مصوب مجلس در زمینه زمینه سازی برای اجرای انتخاباتی زودهنگام و پاسخ به خواسته های مشروع عراقی ها درباره اصلاحات مورد نظر تاکید شد.

این بیانیه تصریح کرد: رئیس جمهور و نخست وزیر بر اهمیت دنبال کردن سیاستی متوازن از سوی عراق در قبال محیط منطقه‌ای و بین‌المللی خود با تکیه بر احترام به حاکمیت عراق تاکید کردند.

این بیانیه افزود: دوطرف همچنین بر لزوم رسیدگی و حل و فصل بحران های عراق و اعطای اولویت به مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حمایت از مراجع بهداشتی برای انجام وظیفه به بهترین نحو ممکن و ایجاد راهکار برای چالش های اقتصادی و تامین اوضاع معیشتی همه شهروندان تاکید کردند.

براساس این بیانیه، الکاظمی و صالح تاکید کرد که مرحله کنونی نیازمند وحدت تلاش ها و همیاری همگان برای ازن بین بردن کانون های هسته های تروریستی داعش و پاسداری از دستاوردهای حاصل شده و تداوم روند پیروزی‌ها در راستای تامین امنیت و ثبات عراقی ها تاکید شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها