اعلام جنگ به پلیس آمریکا

اعلام جنگ به پلیس آمریکا
يکشنبه 11 خرداد 1399 - 18:38

گروه هکری "انانیمس" با انتشار ویدیویی در فیسبوک از حمله سایبری خود به نیروی پلیس مینیاپولیس خبر داده و به این نیرو هشدار داد: "ما جنایات فراوان شما را برای جهان افشا خواهیم کرد".

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش دیلی استار، گروه هکری انانیمس در پی اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس در شهر مینیاپولیس آمریکا علنا به فرماندهی پلیس مینیاپولیس حمله کرده و این نیرو را متهم به ارتکاب مکرر خشونتهای بی‌رحمانه کرد.

این گروه هکری در پیامی در حسابش در فیسبوک، این نیروی پلیس را به اغماض در قبال رفتاری که مرگ جورج فلوید سیاهپوست را رقم زد، متهم کرد.

در ویدیویی که در فیسبوک منتشر شده، یک راوی که ماسک به صورت دارد می گوید، انانیمس "اعتمادی به اینکه این سازمان فاسد عدالت را اجرا کند ندارد بنابراین ما دست به افشای جنایات فراوان شما به جهان خواهیم زد.

گروه انانیمس عنوان کرد، واحد پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا "سابقه وحشتناکی از خشونت و فساد" داشته و پلیس‌های این نیرو "۱۹۳ نفر را کشته‌اند".

به گزارش ایسنا، گروه انانیمس در این کلیپ به چندین مورد از قتلهای سطح بالای رخ داده از سوی پلیس مینه‌سوتا شامل قتل جامار کلارک در سال ۲۰۱۵، قتل فیلاندو کاستیل در سال ۲۰۱۶، قتل جاستین داموند در سال ۲۰۱۷، قتل ترزمن بلوینز در سال ۲۰۱۸ و قتل برایان کوئینونز در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده است.

این راوی ماسک زده گفت، مرگ جورج فلوید "تنها نوک کوه یخ" است. او تاکید کرد افسرانی که مردم را می کشند و مرتکب جنایت می شوند باید پاسخگو شوند.

این گروه هکری در ادامه خواستار آن شد که اتهامات کیفری علیه تمامی پلیس های درگیر در پرونده قتل فلوید مطرح شود نه این که فقط علیه درک چاوین، کسی که زانویش را روی گردن او گذاشته بود.

پربیننده ترین خبرها