پس از قتل توسط پلیس آمریکا؛

خانواده جرج فلوید خواستار اجرای عدالت هستند + فیلم

يکشنبه 11 خرداد 1399 - 20:59

خانواده جرج فلوید فرد سیاه پوست آمریکایی که به دست مامور پلیس آمریکا به قتل رسید خواستار اجرای عدالت هستند.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ مجری این شبکه گفت: اداره امنیت عمومی درحال تحقیق در خصوص مرگ جرج فلوید است. چهار مامور پلیسی که در مرگ جرج فلوید نقش داشتند از کار برکنار شدند.

مجری این شبکه خطاب به خانواده جرج فلوید از آن‌ها پرسید: شهردار مینیاپولیس درخواست درستی مطرح کرد، اما آیا برای خانواده شما این درخواست‌ها کافی است؟

فلونیز فلوید برادر جرج فلوید در پاسخ به این پرسش گفت: نه، اصلا، من برادرم را دوست دارم، همه برادرم را دوست دارند، هر کسی که برادرم را می‌شناخت دوستش می‌داشت. آن‌ها می‌توانستند اقدامات دیگری بکنند، اما در عوض زانوی خود را روی گردن برادرم گذاشتند و روی وی نشستند. اصلا هم برایشان مهم نبود. وی فریاد می‌زد. «مادر، مادر نمی‌توانم نفس بکشم، نمی‌توانم نفس بکشم». آن‌ها باز هم اهمیتی ندادند. من نمی‌فهمم. ماموران نباید این کار را با او می‌کردند. او آدم خوبی بود و به کسی بدی نکرد. وی به کسی صدمه نزد. آن‌ها اصلا اهمیتی ندادند. رفتاری که آن‌ها با او (جرج فلوید) کردند انسان با حیوان نمی‌کند. آن‌ها جان برادرم را گرفتند. آن‌ها به من و خانواده ام لطمه زدند. من نمی‌توانم برادرم را به زندگی بازگردانم. آن‌ها خودشان خانه دارند، در آن استراحت می‌کنند، همسر دارند، بچه دارند. اگر این اتفاق برای آن‌ها رخ می‌داد آن‌ها هم مثل من می‌شدند. من نمی‌دانم که آن‌ها دارند چه کار می‌کنند.

ترا براون دختر عموی جرج فلوید گفت: برکنار کردن این ماموران شروع خوبی است، ولی ما می‌خواهیم شاهد اجرای عدالت برای خانواده خود باشیم. ما می‌خواهیم شاهد متهم شدن آن‌ها باشیم. ما می‌خواهیم که این ماموران بازداشت شوند. آن‌ها باید متهم شوند. کاری که آنها کردند قتل است. تمام دنیا شاهد این صحنه بود. ما می‌خواهیم که این ماموران به قتل متهم شوند. ما می‌خواهیم که آن‌ها محکوم و بازداشت شوند. آن‌ها باید تاوان کار خود را بدهند. حقش نبود که این اتفاق برای او رخ دهد. آن‌ها هیچ کمکی به او (جرج فلوید) نکردند. وظیفه آن‌ها خدمت کردن و حفاظت کردن است. من حتی ندیدم که یکی از این ماموران کوچک‌ترین تلاشی برای کمک بکند در حالیکه وی التماس می‌کرد نگذارند بمیرد. هیچ یک از ماموران تلاش نکرد هیچ کاری برای کمک کردن به او انجام دهد. من که ندیدم. چیزی که من دیدم قتل بود. من می‌خواهم که این ماموران بازداشت، متهم و محکوم شوند.

خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها