پشت پرده کشتار یک خانواده سوری توسط نظامیان صهیونیستی

پشت پرده کشتار یک خانواده سوری توسط نظامیان صهیونیستی
جمعه 16 خرداد 1399 - 14:40

بیش از یک سال پیش چند نظامی صهیونیستی وابسته به تیپ "گولانی"، به منزل یک شهروند سوری در جولان حمله کرده و اعضای آن را بدون اینکه خطری برای این رژیم در این منطقه داشته باشند، قتل عام کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

آنها نه دستوری از فرماندهان خود برای ارتکاب این جنایت داشتند و نه حتی آنها را در جریان این اقدام قرار دادند. هنوز کسی زمان ارتکاب این جنایت را نمی داند ولی احتمالا قبل از 2018 رخ داده است.

روزنامه هاارتس، چاپ رژیم صهیونیستی دیروز پنج شنبه گزارشی را در این خصوص منتشر کرد. بر اساس این گزارش، گروهی که مرتکب این جنایت شدند در تیپ گولانی به "گروه الیاهو" معروفند. این گروه، شامل شماری از نظامیان صهیونیستی به فرماندهی "گای الیاهو"، هستند. این گروه یک گروه مستقل است که هیچ گونه تعهدی در قبال اقدامات و تدابیر عملیاتی ندارد.

این گروه پس از این جنایت خودسرانه به پایگاه برگشت اما هیچ اقدامی علیه آنها صورت نگرفت و به گفته این روزنامه تصمیم گرفته شد، این موضوع مسکوت بماند. حتی همین الان بسیاری از فرماندهان علت این موضوع را نمی دانند.

یک منبع آگاه در این باره گفته است: "در تیپ گولانی هر کاری مجاز است و هیچ اطلاعاتی از داخل این تیپ بیرون نمی رود".

در این گزارش، بر شیوع فرهنگ دروغ در میان فرماندهان و افسران ارتش رژیم اشغالگر و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت علیه فلسطینی ها تأکید شده است.

فرماندهان "گولانی" مدعی انجام تحقیقات درباره حمله به فلسطینی ها هستند اما این ادعا صرفا ترفندی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات نظامیانشان است و همین امر باعث تشویق دیگر نظامیان صهیونیستی به ارتکاب جنایات فجیع تر می شود.

پربیننده ترین خبرها