خداحافظی سفیر اندونزی با ظریف

خداحافظی سفیر اندونزی با ظریف
سه شنبه 20 خرداد 1399 - 17:48

سفیر اندونزی در تهران امروز در پایان ماموریتش با وزیر امور خارجه ایران دیدار و خداحافظی کرد.

العالم - ایران/سیاسی

«اکتاوینو علی مودین» سفیر جمهوری اندونزی در جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) و در پایان ماموریت خود در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد.

سفیر اندونزی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ نیز استوارنامه خود را تقدیم حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان کرده بود.

سفیر اندونزی در دیدار با روحانی با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه ایران و اندونزی و ضرورت استفاده از فرصت‌های همکاری در راستای تحکیم و تعمیق روابط دو کشور، خواستار توسعه همه جانبه مناسبات بین ایران و اندونزی و انتقال تجربیات و خدمات فنی و مهندسی از ایران به اندونزی شده بود.

«محمد خوش هیکل آزاد» سفیر ایران در اندونزی نیز ۲۹ آبان ۱۳۹۸ استوارنامه خود را تقدیم جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی کرده بود. او پیش از این دستیار مدیرکل آسیا و اقیانوسیه، مشاور معاون آسیا و اقیانوسیه، رئیس اداره اول جنوب شرق آسیا و معاون سفیر ایران در اندونزی از جمله سمت‌های خوش هیکل‌آزاد بوده است.او به جای «ولی اله محمدی نصرآبادی» به عنوان سفیر ایران در جاکارتا مشغول به فعالیت شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها