عربستان ... از یاری رژیم صهیونیستی تا حمله به فلسطینیان

عربستان ... از یاری رژیم صهیونیستی تا حمله به فلسطینیان
پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 - 08:35

عربستان در زمان محمد بن سلمان پس از درج نام همه گروه های مقاومت در فهرست تروریست ها و زندانی کردن بسیاری از فلسطینیان و باز گذاشتن دست نویسندگان و ارتش سایبری خود برای توهین و ناسزا گویی به فلسطینیان و نادیده انگاشتن حقوق آنان در فلسطین و حتی توهین به مقدسات اسلامی و قبله اول مسلمانان؛ از مرحله یاری اسرائیل به مرحله بسیج همه امکانات خود برای حمله به فلسطینیان رسیده است.

العالم كشكول

در دوره بن سلمان حمله و توهین به فلسطینیان و مدح صهیونیست ها و کمک میدانی به آنان افزایش یافته تا افرادی که در صدد نزدیکی و دوستی با شاهزاده جوان هستند در آن رقابت کنند.

این عرصه فقط مخصوص فعالیت افراد غیردولتی آل سعود نیست بلکه مقامات رسمی نیز در صدد رقابت با خبرنگاران، روزنامه نگاران، ماهواره ها و ارتش سایبری بن سلمان هستند.

پس از دیدارهای پنهانی و آشکار شاهزاده های سعودی و نزدیکانشان با مقامات بلند پایه صهیونیست ها در مناطق مختلف جهان، ستاره "محمد العیسی" وزیر پیشین دادگستری سعودی و دبیرکل "انجمن جهان اسلام" به عنوان چهره محبوب و نزدیک بنیامین نتانیاهو و سایر رهبران جهانی صهیونیستی پس از شرکت در "کمیته یهودیان امریکایی" لابی حامی یهود و اسرائیل که در لهستان فعالیت خود را آغاز کرده بود و دیدار از اردوگاه آشوویتس در ژانویه گذشته و بازدید از موزه یادبود هلوکاست در واشنگتن در ماه مه 2018 درخشیدن گرفت.

عیسی این ستاره سعودی که در دنیای صهیونیست ها هر روز درخشش بیشتری پیدا می کند به مدت 5 روز از 14 تا 18 ماه جاری در همایش مجازی "حمایت از اسرائیل" با نظارت "کمیته یهودیان آمریکایی" در کنار بنی گانتز رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل شرکت و از سخنرانان اصلی مراسم افتتاحیه خواهد بود.

مساله قابل توجه اینکه، کمیته یهودیان آمریکا در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد این همایش مسائل ملت یهود درباره دنیا از جمله پیدایش یهودی ستیزی، انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، تلاش تل آویو برای برقراری صلح و امنیت را بررسی خواهد کرد.

اما عیسی سعودی در مسائلی که کمیته یهودیان به عنوان مواضع مورد بررسی مطرح کرده، چه خواهد گفت؟ همه این مطالب برای حمایت از رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به فسلطینیان است.

بن سلمان با این سیاست فاجعه آمیز در قبال ملت فلسطین که از سیاست های تندروترین و نژادپرست ترین احزاب صهیونیستی قابل تشخیص نیست ، به دنبال چه چیزی است؟ آیا به دنبال جلب حمایت آنان برای رسیدن به تخت شاهی است؟ اما تختی که دین، ملیت و انسانیت و همه ارزش‌های اخلاقی بشر را بگیرد چه فایده ای دارد؟

پربیننده ترین خبرها