ائتلاف جوانان بحرینی قانون «مجازات جایگزین» را محکوم کرد

ائتلاف جوانان بحرینی قانون «مجازات جایگزین» را محکوم کرد
يکشنبه 25 خرداد 1399 - 06:17

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین قانون جدید رژیم آل خلیفه با عنوان مجازات جایگزین برای زندانیان را محکوم کرد.

العالم - بحرین

در بیانیه این جنبش آمده است: جنبش جوانان انقلاب ۱۴ فوریه قانون مجازات‌های جایگزین برای زندانیان را به شدت محکوم می‌کند و آن را جنایت جدیدی در پرونده جنایت های رژیم آل خلیفه بر ضد مردم و میهن و تمامی ارزش های انسانی به شمار می آورد و آزادی تمامی زندانیان سیاسی و حقوقی و بازداشت شدگان و سران مخالفین را خواستار است.

این جنبش همچنین تاکید دارد که برخورداری از آزادی کامل و بدون قید و شرط و به دور از بازداشت‌های سیاسی، حق مشروع تمامی شهروندان بحرینی است و آنان حق دارند مواضع سیاسی خود را بیان کنند و نظام سیاسی کشور خود را انتخاب نمایند.

این جنبش اعلام می دارد که بازداشت شهروندان تنها به دلیل ابراز مواضع سیاسی یک جنایت بزرگ و نقض آشکار کرامت انسانی و آزادی است و باید تمامی کسانی که در بازداشت، زندانی شدن و شکنجه آنان دست داشته اند محاکمه شوند.

بیانیه جنبش می افزاید: آنچه مجازات‌های جایگزین نامیده شده است اقدام جدید رژیم ظالم آل خلیفه است تا با آن جنایت های زشت خود در حق شهروندان را پنهان کند و این رژیم نامشروع و شخص "حمد" دیکتاتور بحرین مسئول اصلی جنایت تعدی به زندانیان و تمامی جنایت‌های صورت گرفته در حق آنان به شمار می رود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها