مسجدی: ایران آماده همکاری با عراق در حوزه ورزش است

مسجدی: ایران آماده همکاری با عراق در حوزه ورزش است
يکشنبه 25 خرداد 1399 - 20:27

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز یکشنبه در دیدار با «عدنان درجال» وزیر جوانان و ورزش عراق گفت که تهران آماده همکاری در بخش های مختلف ورزشی با عراق است.

العالم _ عراق

«ایرج مسجدی» در این دیدار با برشمردن اهمیت ورزش، جایگاه رفیع فدراسیون های کشوری و بین المللی ورزشی در شکل دهی به مناسبات دوجانبه و به ویژه روابط ملت ها، بر علاقه مندی ایران برای صدور تولیدات ورزشی به عراق و آمادگی ورزشگاه ها و مکان های ورزشی برای پذیرش تیم های عراقی و برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات ورزشی در شرایط بعد از رفع محدودیت های کرونا تاکید کرد.

درجال نیز با تایید ظرفیت ها و امکانات کشورمان در زمینه های ورزشی بر حمایت وزارت متبوعش از مشارکت شرکت های ایرانی در ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در عراق تاکید و اظهار کرد به زودی راجع به امکان برگزاری و ادامه رقابت های ورزشی در سطح کشوری تصمیم گیری خواهد شد.

مسجدی از زمان تشکیل دولت الکاظمی در یک ماه گذشته با هدف تقویت و توسعه پیوندهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران و عراق با نخست وزیر جدید، وزیران کشور، دفاع، حمل و نقل، کار و امور اجتماعی، آبادانی، راه و شهرسازی، دارایی، آموزش عالی، نفت، امور خارجه و بهداشت و محیط زیست و ورزش و جوانان این کشور دیدار کرده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها