آماده باش قزوین برای مقابله با موج دوم کرونا

آماده باش قزوین برای مقابله با موج دوم کرونا
پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 - 10:05

همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان قزوین برای مقابله با موج دوم کرونا در نشست ستاد مقابله با این بیماری به حالت آماده باش در آمدند.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز پنجشنبه در نشست مقابله با کرونا با اشاره به اعلام آماده باش به همه دستگاه ها برای مقابله با موج دوم این بیماری افزود: این ویروس همچنان در جامعه وجود دارد و همه شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات بیش از سه نفر از ماسک استفاده کنند.

وی یادآورشد: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه امیدواریم این استان با شرایط اسفند و فروردین رو به رو نشود، تاکید کرد: به هیچ عنوان کمبود وسایل بهداشتی پذیرفتنی نیست.

وی با تأکید بر آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان برای آماده سازی تخت‌های بیمارستانی، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران و هلال احمر باید برای مقابله با کرونا آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت نیاز سریعا اقدام کنند.
حبیبی با انتقاد از کاهش نظارت‌ها برای کنترل شیوع کرونا در استان گفت: باید رسیدگی‌ها و کنترل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و سایر بیماری ها، دائمی باشد.
وی افزود: با هر صنف و یا فروشنده‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند برخورد شده و آن واحد صنفی پلمب می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها