حماس خواستار توقف همکاری تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر شد

حماس خواستار توقف همکاری تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر شد
جمعه 30 خرداد 1399 - 16:19

مشیر المصری از رهبران حماس گفت که زمان آن فرا رسیده است تا کرانه باختری مخالفت خود را با انضمامش به رژیم صهیونیستی اعلام کند.

العالم – فلسطین

مشیر المصری در راهپیمایی مخالفت با انضمام کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و قرارداد قرن که در غزه برگزار شد، افزود: از تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم هماهنگی امنیتی خود با رژیم صهیونیستی و تعهداتش نسبت به پیمان اسلو را متوقف و با اعلام حمایت از گروههای مقاومت، توطئه های رژیم صهیونیستی را خنثی کند.

وی خاطر نشان کرد که تشکیلات خودگردان باید تصمیم سرنوشت ساز خود در این زمینه را فورا اتخاذ کند.

المصری ادامه داد که حماس در این چارچوب، بر راهکار وحدت ملی و استراتژی میهنی آزادیبخش برای مقابله با چالشهای موجود تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه اراده مردم فلسطین باعث شکست توطئه های رژیم صهیونیستی به ویژه در زمینه انضمام بخشهایی از کرانه باختری به این رژیم می شود، گفت: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس از رهبران کشورهای عربی و اسلامی، حمایت از فلسطین در مخالفتش با قرارداد قرن را خواستار شده است.

المصری گفت که پیام واضح ما به دشمن آن است که برای به شکست کشاندن قرارداد قرن هر آنچه در توان داریم را به کارخواهیم گرفت و می گوییم که هر کسی تصور کند می تواند این قرارداد را اجرا کند، دچار توهم شده است.

وی در ادامه، توقف فرود هواپیماهای کشورهای عربی در فرودگاههای رژیم صهیونیستی و عادی سازی رابطه با این رژیم را خواستار شد.

پربیننده ترین خبرها