ترامپ بار دیگر معترضان آمریکایی را تهدید کرد

ترامپ بار دیگر معترضان آمریکایی را تهدید کرد
شنبه 31 خرداد 1399 - 08:49

رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه برگزاری گردهمایی انتخاباتی خود برای چندمین بار معترضان به نژادپرستی در این کشور را تهدید کرد.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ -- رئیس‌جمهور آمریکا -- در یک پیام توییتری بار دیگر معترضان به نژادپرستی در آمریکا را تهدید کرد.

دونالد ترامپ که روز شنبه (امروز) برای برگزاری یک گردهمایی بزرگ انتخاباتی به اکلاهما سفر می‌کند، در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به معترضان نوشت: «معترضان، آشوبگران، اخلالگران، غارتگران و افراد شروری که در حال حرکت به سمت اکلاهما هستید، لطفاً این را درک کنید که با شما مانند آنچه در نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس دیدید، برخورد نخواهد شد. صحنه بسیار متفاوت خواهد بود.»

ترامپ از زمان آغاز اعتراضات چندین بار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید کرده است. وی اصرار دارد که برای سرکوب اعتراضات، علاوه بر نیروهای پلیس و نیروهای گارد ملی آمریکا از نیروهای ارتش نیز استفاده کند.

ترامپ دو هفته پیش در اوج اعتراضات علیه نژادپرستی ساختاری در آمریکا، در یک نشست ویدیویی با فرمانداران ایالت‌های این کشور اعلام کرد که دولتش قصد دارد هزاران نفر از معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس را بازداشت و اعتراضات را به‌شدت سرکوب کند.

پربیننده ترین خبرها