شهید و زخمی شدن 4 نیروی الحشد الشعبی در حمله تروریستی صلاح الدین عراق

شهید و زخمی شدن 4 نیروی الحشد الشعبی در حمله تروریستی صلاح الدین عراق
شنبه 31 خرداد 1399 - 21:07

الحشد الشعبی عراق از شهید و زخمی شدن 4 نفر از رزمندگانش در استان صلاح الدین و همچنین از کشف و انهدام چند تونل زیرزمینی متعلق به تروریست‌ها در استان نینوی خبر داد.

العالم - عراق

یکی از رزمندگان نیروی الحشد الشعبی عراق در جریان عملیات پاکسازی منطقه‌ای در استان صلاح الدین به شهادت رسیده و سه نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، انفجار یک بمب دستی که یک گشتی شناسایی نیروهای الحشد الشعبی را در منطقه العیث در جنوب شرق صلاح الدین در حین انجام ماموریت، هدف گرفته بود با شهادت یک نیروی تیپ ۲۱ الحشد الشعبی و مجروح شدن سه نفر دیگر از این نیروها خبر داد.

بر اساس بیانیه الحشد الشعبی، بقایای تروریست‌های داعش پس از اینکه در همه اشکال مقابله با الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی که همواره در تعقیب آنها هستند، ناکام بودند؛ حالا به عملیات فریب روی آورده اند.

از سوی دیگر «علی محمد» فرمانده تیپ ۵۳ الحشد الشعبی از تخریب تونل‌های بقایای داعش در استان نینوی توسط نیروهایش خبر داد و بر وجود هماهنگی و نشست‌های مستمر با نیروهای امنیتی برای پاکسازی کامل عراق از تروریسم تاکید کرد.

محمد در بیانیه‌ای گفت:« نیروهای الحشد الشعبی به انجام عملیات خود و کمین‌های شبانه با هدف ناکامی هر گونه تحرک بقایای داعش ادامه می دهند و نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند چند تونل داعش را در منطقه‌ای از العیاضیه تا تل الشور تخریب کنند».

این فرمانده الحشد الشعبی گفت: «مناطقی از تلعفر تا جبال شیخ ابراهیم و از العیاضیه به سمت تل الشور در استان نینوی کاملا ایمن است و هیچ خطر تروریستی آنجا را تهدید نمی‌کند».

او تاکید کرد:«همکاری و هماهنگی با نیروهای امنیتی برقرار و خوب است و نشست‌ها در این خصوص ادامه دارد».

پربیننده ترین خبرها