سارا سندرز: بولتون طوری رفتار می‌کرد که گویی رئیس‌جمهور است

سارا سندرز: بولتون طوری رفتار می‌کرد که گویی رئیس‌جمهور است
سه شنبه 3 تير 1399 - 11:01

سخنگوی پیشین کاخ سفید جان بولتون  را  "مورد کلاسیک یک مقام سرمست از قدرت در کاخ سفید" توصیف کرد و می نویسد بولتون اغلب طوری رفتار می کرد که گویی رئیس جمهور است.

العالم - آمریکا

به گزارش وب‌سایت اینسایدر، سارا سندرز، سخنگوی پیشین کاخ سفید در بخشی از کتابش با عنوان "صحبتی با خودم"، ‌جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را "مورد کلاسیک یک مقام سرمست از قدرت در کاخ سفید" توصیف کرد و نوشت بولتون فراموش کرد که هیچکس او را به حساب نمی‌آورد.

وی نوشت: بولتون اغلب طوری رفتار می‌کرد که گویی رئیس‌جمهور است و برخلاف ترامپ رفتار می‌کرد.

سندرز در بخشی دیگری از کتابش ضمن اشاره به سفر رسمی ترامپ به انگلیس در ۲۰۱۹ می نویسد که بولتون از سوار شدن در اتوبوس کارمندان امتناع کرد و در عوض، با خودروی شخصی به محل سکونت سفیر آمریکا در لندن رفت.

سندرز در ادامه می نویسد : بولتون احساس می‌کرد که فرد بسیار مهمی است و به همین دلیل از همراه شدن با ما خودداری می کرد. و وقتی می خواستیم به سکونت‌گاه سفیر آمریکا در لندن برویم سوار بر یک اتوبوس کوچک سیاهرنگ شدیم. منتظر ماندیم و مشاهده کردیم که بولتون سوار بر خودروی شخصی از کنار اتوبوس گذشت. بحث میان کارمندان سوار بر اتوبوس بالا گرفت و آنها گفتند که بولتون چقدر آدم خودخواه و متکبری است. .

سندرز در بخشی دیگر از کتابش نوشته است میک مولوینی، رئیس کارمندان کاخ سفید سپس بولتون را به شدت توبیخ کرد.

پربیننده ترین خبرها