آمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد

آمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد
پنج‌شنبه 5 تير 1399 - 09:17

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد با شناسایی ۱۳ مبتلای جدید به ویروس کرونا در روز گذشته؛ آمار روزانه مبتلایان به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد.

العالم ـ آسیا

مقامات بهداشتی چین اعلام کردند با شناسایی این تعداد بیمار جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا در پکن از روز ۲۲ خرداد که موج دوم شیوع ویروس کرونا در این شهر آغاز شده است به ۲۶۹ تن رسیده است.

گزارش ها حاکی است کل بیماران شناسایی شده در پکن در دو منطقه فنگ تای و داشینگ شناسایی شده اند همچنین هیچ موردی از بیماران ناقل خاموش یا مشکوک در ۲۴ ساعت گذشته در پکن گزارش نشده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد علاوه بر ۱۳ مورد پکن یک مورد دیگر هم روز چهارشنبه در استان خبی واقع در شمال پکن شناسایی شده است این فرد با بازار "شی فادی" کانون شیوع موج دوم کرونا در پکن در ارتباط بوده است.

به گزارش ایرنا، مقامات شهرداری پکن نیز اعلام کردند سه مقام اجرایی این شهر به دلیل سهل انگاری و کم کاری در انجام مسئولیت های محول شده در زمینه مبارزه به کرونا تنبیه و از مسئولیت خود برکنار شده اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد در حال حاضر تعداد مراکز آزمایش کرونا در پکن از ۹۸ مرکز به ۱۲۸ رسیده و توانایی تست روزانه به بیش از ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است در آینده نیز ظرفیت تست گیری پکن ارتقا خواهد یافت.

گزارش ها حاکی است در دو هفته گذشته افزون بر ۲.۳ میلیون نفر در پکن آزمایش کرونا داده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها