پیام وزیر دفاع ایران به آمریکا در مراسم تحویل 3 فروند جت جنگنده کوثر/ نتیجه عکس تحریم ها و تبدیل ایران به صادر کننده تجهیزات پیشرفته +ویدیو

پنج‌شنبه 5 تير 1399 - 10:07

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحویل‌دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش، به آمریکا پیام داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحویل‌دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد، ما درکنار ساخت این هواپیما به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که برای کشورمان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز امکان ساخت همه زیرسامانه های کشور درحالی فراهم شده که شرکت های مختلف دانش بینان درحال همکاری با ما هستند. ما در سکویی ایستاده ایم که آمادهایم تجهیزات پیشرفته تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

وزیر دفاع با این که این شرکت های دانش بنیان در بالاترین استانداردها درحال کار هستند، در پیامی به آمریکا و دشمنان کشور خاطرنشان کرد، این دستاوردها پیامی برای دشمنان دارد، به خصوص آمریکایی ها بدانند تحریمی که انجام دادند امروز نتیجه عکس آن را می بینند.

وی گفت: ما را چهل سال پیش تحریم کردند که نتوانیم از تجهیزات موجود خود استفاده کنیم اما امروز نه تنها همه تجهیزات موجود در حال استفاده است بلکه در به در به دنبال آن هستند که محدودیت های صادراتی و محدودیت های خریدو فروش را علیه ما اعمال کنند تا نتوانیم صادر کنیم.

امیر حاتمی افزود: آنها نه تنها نتوانستند جلوی استفاده از تجهیزات ما را بگیرند بلکه اکنون به دنبال این هستند که جلوی صادرات ما را بگیرند. باید بدانند که این راه ادامه پیدا خواهد کرد، تحریم‌ها نتوانست جلوی تولید ما را بگیرد و انشاالله صادرات نیز انجام خواهیم داد.

فرمانده کل ارتش نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با پشتیبانی وزارت دفاع و دانشمندان، روز به روز نیروهای مسلح ما در عرصه‌های مختلف زمین، هوا و دریا در حال ارتقا توان هستند.

پربیننده ترین خبرها