منابع بلندپایه امنیتی رژیم صهیونیستی:

تجاوزات اسرائیل علیه سوریه به دستور مستقیم آمریکا انجام می‌شود

تجاوزات اسرائیل علیه سوریه به دستور مستقیم آمریکا انجام می‌شود
پنج‌شنبه 5 تير 1399 - 19:42

منابع بلندپایه امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گویند که تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه در تکمیل استراتژی آمریکا علیه محور مقاومت( ایران، سوریه و حزب‌الله) انجام می‌شود.

العالم- درگوشی

خبرنگار امور نظامی در کانال خبری "12" تلویزیون عبری‌زبان در مقاله‌ای به نقل از منابع بلندپایه امنیتی نوشت: حملات هوایی اسرائیل به سوریه با نظارت مستقیم آمریکا و با هدف فشار علیه "محور مقاومت" انجام می‌شود و در چارچوب سیاست ضد ایرانیِ واشنگتن قرار دارد.

این خبرنگار به نقل از منابع مذکور اظهار داشت که این حملات ادامه خواهد یافت؛ چرا که به عنوان بخشی از استراتژی کامل دولت آمریکا برای فشار علیه "محور شر" است. آمریکا و رژیم صهیونیستی محور مقاومت را "محور شر" می‌خوانند.

در همین ارتباط، ژنرال "زویکا حایموویچ" فرمانده سابق نیروی هوایی اسرائیل به روزنامه عبری‌زبان "معاریو" گفت: جبهه شمالی امروز متفاوت شده و اسرائیل از حضور محور مقاومت( ایران و حزب‌الله) در سوریه دچار رعب و وحشت شده است. وی در عین حال خاطرنشان کرد که به رغپم تلاش‌های نظامی، سیاسی و استراتژی اسرائیل، عقب‌نشینی این محور بعید است.

وی گفت: حزب‌الله در سایه برخورداری از سلاح استراتژیک و نقطه‌زن با قدرت نیروی هوایی اسرائیل برابری خواهد کرد، لذا استراتژی نظامی این رژیم در مقابل سوریه پیچیده‌تر و دشواتر شده است و اقدام اسرائیل به برگزاری چهار رزمایش که طی آنها مشارکت سوریه، ایران، حزب‌الله و مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه اسرائیل را شبیه‌سازی کرده، موید این امر است.

رژیم صهیونیستی امروز در مقابل محور مقاومت بسیار ضعیف شده و ادعاهایش درباره "قدرت بازدارندگی" به تاریخ پیوسته است. این رژیم امروز برای دفاع و محافظت از خود به حمایت مستقیم آمریکا متوسل شده است. در واقع، اسرائیل امروز به خانه اول بازگشته و موجودیت آن به عنوان رژیمی که در دفاع از خود کاملا ناتوان است در معرض تهدید قرار دارد، افزون بر این با چالش‌های سیاسی و اجتماعی مواجه است و به نظر می‌رسد همان‌گونه که "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله وعده داده است ما به زودی در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند. تداوم حملا علیه سوریه نیز صرفا دلیلی بر ضعف اسرائیل و ناتوانی آمریکا در حمایت از اسرائیل نامشروع است.

پربیننده ترین خبرها