رژیم صهیونیستی از همکاری با امارات برای مبارزه با کرونا خبر داد

پنج‌شنبه 5 تير 1399
22:15
رژیم صهیونیستی از همکاری با امارات برای مبارزه با کرونا خبر داد
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز همکاری تل‌آویو و ابوظبی برای مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا خبر داد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از القدس العربی، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: "تا چند لحظه دیگر وزیران بهداشت اسرائیل و امارات آغاز همکاری طرفین در زمینه مبارزه با ویروس کرونا را اعلام خواهند کرد."

وی افزود: "این همکاری درباره تحقیقات و تکنولوژی در زمینه‌هایی که امنیت بهداشت در سرتاسر منطقه را تقویت خواهد کرد، متمرکز خواهد شد."

روابط میان ابوظبی و تل‌آویو طی ماه‌های روندی شتابنده پیدا کرده است، هر چند که امارات توافقنامه صلحی با اسرائیل امضا نکرده است.

"انور قرقاش" وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، هفته گذشته بر ضروت حفظ "خطوط باز" با اسرائیل تأکید کرد.

کلید واژه ها
0% ...

آخرین اخبار

سفیر ایران در آلمان: تاریخ عاملان و حامیان جنایت شیمیایی سردشت را فراموش نمی‌کند


وزارت خارجه: بمباران شیمیایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است


اعلام وضع فوق العاده در تل‌آویو پس از اعلام احتمال بمب‌گذاری‌


‏ بقائی: آفرین به تیم ملی فوتبال که اجازه نداد فشارهای غیرانسانی او را از دویدن باز دارد


دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق


نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه


فراکسیون وفاداری به مقاومت: «توافق چارچوب» بدتر از توافق ۱۷ می است


روایت تلخ روزنامه‌نگار فلسطینی از شکنجه‌ در زندان‌های اسرائیل+ فیلم


مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است