حماس: عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها عدم درک سیاسی برخی کشورهای عربی را می‌رساند

حماس: عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها عدم درک سیاسی برخی کشورهای عربی را می‌رساند
جمعه 6 تير 1399 - 15:53

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عدم درک سیاسی آن دسته کشورهای عربی را می‌رساند که دست به این اقدام زده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، امروز (جمعه)، در گفت‌و‌گو با وبگاه خبری شبکه «المیادین» تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت در حق مردم فلسطین و امت و نشان‌ دهنده عدم درک سیاسی برخی کشورهای عربی است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این خصوص گفت که هر گونه اقدام سازشکارانه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را به پیشبرد طرح «الحاق» بخش‌هایی از کرانه باختری سوق می‌دهد.

حازم قاسم همچنین تأکید کرد که هر اقدام سازشکارانه دشمن را به ادامه تجاوزهایش علیه ملت فلسطین و همچنین کشورهای عربی تشویق می‌کند.

وی در ادامه گفت که عادی‌سازی خطری است در جریان یک طرح استعماری جدید و تحرک هر کشور عربی در این راستا بسیار خطرناک خواهد بود.

سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد که رژیم اشغالگر از عادی‌سازی به عنوان مسیری آسان برای ارتباط با برخی طرف‌های شاذ موجود در حاشیه امت استفاده می‌کند، تا شکست خود را جبران کند.

حازم قاسم تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به امنیت ملی آسیب می‌رساند و همچنین با تمام ضوابط کشورهای عربی و اصول تاریخی در تضاد است.

این اظهارات درست پس از آن است که خبرگزاری امارات روز گذشته اعلام کرد که برخی شرکت‌های اماراتی با شرکت‌های اسرائیلی قراردادی در زمینه مبارزه با کرونا امضا کرده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها