ابتلای بیش از ۴۰ هزار نفر به ویروس کرونا در آمریکا تنها در یک روز

شنبه 7 تير 1399
07:33
ابتلای بیش از ۴۰ هزار نفر به ویروس کرونا در آمریکا تنها در یک روز
کووید-19 همچنان یکی از مهمترین چالش‌های حوزه بهداشت در آمریکا محسوب می‌شود.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از آسوشیتدپرس، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در یک روز به بالاترین سطح از زمان آغاز همه‌گیری رسید. ایالت‌های تگزاس و فلوریدا با موج تازه‌ای از شیوع ویروس کرونا مواجه شده‌اند. در 24 ساعت گذشته 40 هزار و 173 نفر در آمریکا به کووید-19 مبتلا شده اند.

دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا می‌گوید٬ بیشترین تعداد مبتلای جدید به ویروس کرونا در ۲۴ آوریل (دو ماه پیش) به ۳۶ هزار و ۴۰۰ مورد رسیده بود.

تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا طی دو هفته گذشته در آمریکا ۶۰ درصد رشد داشته است.

فرمانداران تگزاس و فلوریدا دستور داده‌اند فرآیند کاهش محدودیت های مربوط به ویروس کرونا متوقف شود و بازگشایی کسب و کارها را در این دو ایالت به تعویق انداخته اند.

دکتر آنتونی فاوچی٬ مدیر موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و یکی از مقامات ارشد ستاد مبارزه با کرونای کاخ سفید، نیز هشدار داده است در صورتی که محدودیت‌ها و مقررات برای فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشوند، کشور شاهد اوج گیری مجدد همه‌گیری خواهد بود.

وی تاکید کرد در چنین صورتی حتی مناطقی که وضعیت با ثباتی دارند، ممکن است دچار مشکل شوند.

0% ...

آخرین اخبار

ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی


تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


پربیننده ترین خبرها