سه تغییر پرسپولیس در بازی امشب مقابل پیکان

سه تغییر پرسپولیس در بازی امشب مقابل پیکان
يکشنبه 8 تير 1399 - 20:57

تیم فوتبال پرسپولیس با سه تغییر نسبت به آخرین حضور رسمی‌اش در میادین به مصاف پیکان می‌رود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

یم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر و پس از تعطیلی طولانی مدت مسابقات به مصاف میزبانش پیکان می‌رود.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار نسبت به آخرین بازی رسمی تیمش سه تغییر را در ترکیب به وجود آورده است که یکی از آنها به اجبار صورت گرفته است. سرمربی سرخپوشان تهرانی برای بازی امشب به جای بوژیدار رادوشوویچ از علیرضا بیرانوند در درون دروازه استفاده کرده که شاید آخرین بازی رسمی‌اش برای این تیم خواهد بود.

در خط دفاعی، یحیی تغییری را در نفرات تیمش نسبت به بازی هفته بیست و یکم در برابر شهرخودرو ایجاد نکرده است. در خط میانی اما سیامک نعمتی و امید عالیشاه به جای بشار رسن و مهدی ترابی در ترکیب اصلی هستند. ترابی محروم است و بشار آماده حضور در ترکیب اصلی نبود و به همین دلیل این تغییرات به وجود آمد. در خط حمله هم مانند خط دفاعی همان زوج علیپور و امیری وارد زمین می‌شوند.

به گزارش ایرنا، از ۱۱ بازیکن داخل زمین پرسپولیس مهدی شیری و سیامک نعمتی سابقه حضور در تیم پیکان را دارند و حالا باید مقابل این تیم صف‌آرایی کنند. در ضمن وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده با ۳۲ و ۳۱ سال سن مسن‌ترین نفرات حاضر در زمین برای تیم میهمان خواهند بود. در سوی مقابل محمد نادری با ۲۳ سال جوان‌ترین بازیکن یحیی در درون میدان است.

پرسپولیس با ۴۷ امتیاز تیم صدرنشین لیگ است و پیکان با ۱۵ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها