حکم جلبی که به جهان درس داد!

حکم جلبی که به جهان درس داد!
سه شنبه 10 تير 1399 - 11:35

"علی القاصی مهر" دادستان تهران، دستور بازداشت دونالد ترامپ و 35  تن از عوامل شهادت شهید سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را صادر کرد و از پلیس بین الملل (اینترپول) خواست تا برای ترامپ و سایر دست اندرکاران این جنایت تروریستی، ویزای قرمز صادر کند که به نوعی بر اراده ایران در پیگیری مساله در سطح بین المللی و تعقیب قاتلان و قصاص آنان برای برقراری عدالت تاکید دارد.

العالم _كشكول

علی القاصی مهر دادستان تهرای برای تاکید بیشتر بر اصرار ایران به تعقیب قاتلان اعلام کرد، تعقیب قضائی ترامپ حتی پس از پایان دوره ریاست جمهوری اش به خاطر ترور شهید سلیمانی ادامه دارد . این در حالی است که وی سوم ماه ژوئیه در پاسخ به دعوت رسمی عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق به عراق سفر می کند.

ایران زمانی که دستور تعقیب ترامپ تروریست و شرکای وی در جنایت بزدلانه تروریستی را صادر کرد به خوبی از میزان تسلط امریکا بر سازمان های بین المللی از جمله اینتر پول خبر دارد و می داند صدور دستور بازداشت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکید بیشتری بر این نکته است که ایران این جنایت و خون شهدا را فراموش نخواهد کرد و دیر یا زود از قاتلان با هر هویتی انتقام خواهد گرفت.

دستور ایران در بازداشت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، درسی برای جهان است که عادت کرده قدرت های استکباری و در راس ان امریکا دستور بازداشت دیگران را صادر کنند اما از امروز باید عادت کند شاهد صدور این دستورها از سوی دولت های آزاد و شجاع علیه طغیانگران تروریستی مانند ترامپ باشد.

ایران با همه ابزار و راهکارهای قانونی، انتقام گرفتن از خون شهید سلیمانی و همراه وی ابومهدی المهندس و رفقای پاک آنان را ادامه خواهد داد زیرا انتقام باید با حجم جنایت و خون های پاکی که بدون گناه ریخته شد، متناسب باشد و بدون شک ترامپ مزه این انتقام را خواهد چشید .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها