مراتع پاوه همچنان غرق در آتش و دود

 مراتع پاوه همچنان غرق در آتش و دود
چهارشنبه 11 تير 1399 - 18:56

مراتع بوزین و مره‌خیل پاوه به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه با گذشت هفت روز همچنان در آتش می‌سوزد.

العالم - ایران

مراتع بوزین و مره‌خیل پاوه که در روزهای اخیر سبب فوت چند نفر از دوستداران محیط‌زیست شده بود بعد از گذشت هفت روز به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه همچنان در آتش می‌سوزد.

امدادگران و نیروهای مردمی به طور مستمر در منطقه حضور دارند اما به دلیل نبود دید کافی و وجود دره‌های عمیق امکان امدادرسانی از طریق بالگرد وجود ندارد.

تلاش برای جلوگیری از سرایت حریق به جاده‌های بالادست

فریدون یاوری مدیرکل محیط‌زیست استان کرمانشاه اظهار داشت: اکنون حریق تنها در یک نقطه شعله‌ور است و ساعاتی پیش آتش در سایر نقاط مهار شده است.

وی عنوان کرد: نیروهای زبده و آموزش دیده به همراه نیروهای منابع طبیعی همچنان در منطقه در حال تلاش هستند که حریق به جاده‌های بالادست منتقل نشود.

یاوری گفت: براساس برآوردها، خسارت تا سه روز قبل 1400 هکتار بوده اما میزان خسارت به پوشش جنگلی اندک است و بیشتر گونه‌های مرتعی آسیب دیده‌اند.

اعزام دو خودرو اطفایی سنگین و 6 نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی به ارتفاعات مره‌خیل

در پی دستور شهردار کرمانشاه دو خودرو اطفایی سنگین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به همراه 6 نیروی عملیاتی به فرماندهی آتش پاد رضایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به ارتفاعات مره خیل شهرستان پاوه اعزام شدند.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان کرمانشاه گفت: حسب دستور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه، نیروهای سازمان آتش نشانی تا اطفاء کامل حریق در منطقه حضور خواهد داشت.

تسنیم

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها