خواسته های جوانان عراقی از الکاظمی

خواسته های جوانان عراقی از الکاظمی
چهارشنبه 11 تير 1399 - 22:47

فارغ التحصیلان دانشکده های علوم و مهندسی برق عراق از طریق شبکه های اجتماعی خواسته های خود را از مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور مطرح کردند.

العالم – نبض سوشیال

آنان پس از تظاهراتهای صنفی، خواستار تغییر وضعیت شغلی خود از قراردادی به رسمی شدند.

این اشخاص دو هشتگ به نامهای #علوم-درخواست می کند-الکاظمی# و #الکاظمی-می خواهیم-حق-مهندسین# را در شبکه های اجتماعی مطرح کردند.

صفا علی نوشت: کرونا در حالی کادرهای بهداشتی و بیمارستانی را به خود مشغول کرده که کمبود شدید کادر مجرب برای دفاع از مردم در برابر این بیماری خطرناک حس می شود، لذا استخدام رسمی را در چارچوب قانون می خواهیم و این حق ماست.

"را کمال" نوشت: کمبود کادرهای پزشکی، استخدام کادرهای پزشکی متخصص را می طلبد.

بنین علی نوشت: فارغ التحصیلان علوم برای پانزدهمین روز در پیاده رو هستند و حقشان را می خواهند.

حسن مسلم نوشت: ما خواستار موافقت شما با استخدام هستیم به این دلیل که سالها حقمان را خوردند و ما را به حاشیه راندند.

صفحه "دستمزدها و قراردادهای مهندسین وزارت برق" نوشت: من می خواهم رسمی شوم، من مهندس هستم، من وطن را می سازم.

"ای ان جی احمد" نوشت: تا کی یک مهندس برای گرفتن حق مشروعش زیر نور آفتاب در پیاده رو بنشیند، ما مهندسین وزارت برق خواستار دیدار با الکاظمی هستیم.

اسلام سامی نوشت: وزارت برق یک وزارت خدمات رسانی است پس باید به مهندسین جوان فرصت بدهد و شخص مناسب را در مکان مناسب قرار دهد، فارغ التحصیلان دانشکده هنر و امور تربیتی در این وزارت چه می کنند، به ما فرصت دهید.

شهد کمال نوشت: مهندسین برق با به چالش کشیدن خطر بیماری و نور آفتاب برای مطالبه حقوق سلب شده شان آمده اند، ما می خواهیم در سال 2020 رسمی شویم.

وئیم نوشت: به این مسیر تا اخذ حقوقمان ادامه می دهیم، انشاء الله پیروز خواهیم شد، هر شکستی پایان کار نیست، برخواهیم خاست و هدفمان را تحقق خواهیم بخشید، رسمی شدن، خواسته ما است.

دیگری نوشت: تا کی در حاشیه باشیم، آیا حل مشکلاتمان برای شما دشوار است، آیا عدالتخواهی ما تا این حد برای شما معضل است و راه حل ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها