تظاهرات صدها نفری در نیویورک علیه طرح اشغال کرانه باختری +فیلم

تظاهرات صدها نفری در نیویورک علیه طرح اشغال کرانه باختری +فیلم
پنج‌شنبه 12 تير 1399 - 08:25

صدها نفر از معترضان در حمایت از فلسطینیان و در مخالفت با طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری در شهر نیویورک تظاهرات برپا کردند.

العالم - آمریکا

صدها نفر از معترضان در شهر نیویورک با برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطینیان، مخالفت خود را با طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری و ادامه اشغال قلمرو فلسطینیان ابراز کردند.

1

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، جمعیت قابل توجهی از معترضان در راهپیمایی «روز خشم» چهارشنبه در «بروکلین» شهر نیویورک تجمع کردند و در حالیکه در حمایت از فلسطینیان، مجموعه‌ای از پرچم‌ها را با خود حمل می‌کردند، شعار «فلسطین را آزاد کنید، سرمی‌دادند».

طبق این گزارش، جمعیت معترضان در بعدازظهر روز چهارشنبه به وقت محلی افزایش یافت و آنطور که گزارشگران محلی برآورد کرده‌اند، حدود دو هزار نفر در این راهپیمایی علیه اشغال اراضی فلسطینیان مشارکت کردند.

علیرغم آنکه هیچ‌گونه گزارشی از درگیری معترضان با نیروهای امنیتی منتشر نشده است اما بنا بر گزارش راشاتودی، پلیس ضدشورش نیز در محل اعتراضات مستقر شده بود و تلاش می‌کرد تا معترضان تنها در یک طرف خیابان حرکت کنند.

روز گذشته (چهارشنبه) 16 سازمان فلسطینی و بین‌المللی در شهرها و پایتخت‌های مختلف جهان به مشارکت در تظاهرات علیه اشغال اراضی کرانه باختری،فراخوان دادند تا نشانه‌ای در اعلام حمایت از ملت فلسطین در مقابله با پروژه اشغال باشد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها