الحشد الشعبی نور چشم عراق است

الحشد الشعبی نور چشم عراق است
پنج‌شنبه 12 تير 1399 - 16:02

هشتگ‌های مختلفی امروز در عراق ترند شده که مهم ترین آن عبارت است از : الحشد شکوه دولت است، الکاظمی حق مهندسان را م‍ی‌خواهیم، خواهم رفتم و وجدانم آسوده است صدر به ما توصیه کرده که ناسزا نگوییم، انقلاب دوم جنوب، عراق قیام می کند.

العالمعراق

بیشتر هشتگ ها انقلابی است و در دفاع از الحشد الشعبی و مقاومت و احقاق حقوقی است که عامه مردم و فعالان جامعه عراقی خواهان آن هستند.

(الحشد شکوه دولت است) از برجسته ترین این هشتگ ها بود و توییت "مهند العقابی" مدیر کل بخش رسانه ای هیات الحشد العشبی در ابتدا به چشم می خورد :" زمانی که شهرهای عراقی به دست داعش سقوط کرد فقط الحشد الشعبی نبود و زمانی که عراق بر تروریسم غلبه کرد الحشد با همه بود."

العقابی کمی پیشتر از نشستی با ریاست مصطفی الکاظمی و رهبران الحشد الشعبی و دستگاه مبارزه با تروریسم سخن گفت و تاکید کرد این نشست برای تعدیل فضا پس از حمله به مقر الحشد الشعبی در جنوب بغداد و بازداشت چند روزه شماری از مبارزان بوده است .

در ترند (الحشد شکوه دولت است) توییت عماد شهد ال زایر خشان به چشم می خورد که گفته نیروهای الحشد موجب نگرانی استعمارگران هستند. اما رسانه های هیات الحشد و همه نهادهای تبلیغاتی هدفمند باید در آگاهی دادن به جامعه تلاش کنند زیرا رسانه های مخالف از فضاهای تبلیغاتی سوء استفاده کرده و فکر و عملکرد بیشتر جوانان را تحت تاثیر قرار می دهند.

نیران محمد نیز نوشته :"الحشد الشعبی مقدس است و بر اساس فتوای مراجع شکل گرفته و نماینده همه گروهها و نه تنها شیعیان است و تا الان نیز مجموعه نظامی مطلوبی نداشته اند و به مجموعه ی نظامی حرفه ای و نه سنتی نیاز دارند.

ضیاء الولائی نیز نوشته : خداوند الحشد را حفظ کند نمی توانند میان الحشد و نیروهای مبارزه با تروریسم فتنه انگیزی کنند زیرا انان همه برادر و پسر عمو هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها