مقام جهاد: از همکاری مشترک حماس و فتح حمایت می‌کنیم

مقام جهاد: از همکاری مشترک حماس و فتح حمایت می‌کنیم
جمعه 13 تير 1399 - 13:59

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص همکاری مشترک جنبش‌های فتح و حماس گفت که جهاد از این اقدام حمایت می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

«نافذ عزام» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط همکاری مشترک جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «فتح» در راستای مقابله با طرح اشغال گفت که از این گام حمایت می‌کنیم.

روز گذشته، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح در کنفرانسی مشترک ضمن کنار گذاشتن اختلافات، بر همکاری مشترک در راستای مقابله با طرح اشغال رژیم صهیونیستی تأکید کردند‌ .

به گزارش پایگاه خبری «دنیال الوطن»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این خصوص گفت: «ما از این گام حمایت می‌کنیم و بر این باوریم که این اقدام تحولی مثبت در ارتباط با اوضاع داخلی فلسطین است».

نافذ عزام در ادامه تأکید کرد:‌ «همگی در راستای مقابله با رژیم اشغالگر برای وحدت ملت‌مان و اقدام در زمینه دفاع از حقوق مردم فلسیطن و اصول‌مان تلاش می‌کنیم».

عزام همچنین گفت که در این برهه دشوار و با توجه به چالش‌ها و خطراتی که فلسطین با آن مواجه است، همه باید در یک صف در مقابل دشمن بایستیم.

روز گذشته پس از به اتمام رسیدن کنفرامس مشترک حماس و فتح، «ایهود یعاری» تحلیلگر مسائل کشورهای عربی کانال «۱۲» رژیم صهیونیستی و «ایوب قرا» وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی درباره کنفرانس یادشده هشدار دادند و گفتند که این این اقدام تحولی خطرناک برای تل‌آویو است

فارس

پربیننده ترین خبرها