دلنوشته توئیتری دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس

دلنوشته توئیتری دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس
شنبه 14 تير 1399 - 19:19

دوستداران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون رئیس الحشد الشعبی عراق به مناسبت ششمین ماه شهادت این دو فرمانده توییتی منتشر کردند.

العالم عراق

آنان با انتشار هشتگ #180 – روز – وخون شما- می جوشد# نوشتند: خون فرماندهان شهید هدر نمی رود و انتقام از اشغالگران آمریکایی در عراق حتمی است.

زینب نوشت: ای فرماندهان بدانید که شما سربازانی وفادار دارید که انتقام خون شما را از قاتلانتان خواهند گرفت.

حساس نوشت: اخراج اشغالگران آمریکایی از منطقه از برکات خون فرماندهان شهید خواهد بود، خون گرانقدر آنان تا خروج آخرین سرباز آمریکایی از خاورمیانه خشک نخواهد شد، هرگز شما را فراموش نمی کنیم.

جندیه الخال نوشت: به کاروان شهدا پیوستید و به هدفتان نائل شدید، این مساله ما را به گرفتن انتقام خون شما تشویق می کند، از شما برای پاکسازی زمین از مهاجمین استمداد می جوئیم.

علی حبیب نوشت: تعجب آور است که برخی گفتند این فرماندهان شهید شده و موضوعشان تمام شده است، آتشی که آنان با شهادتشان در قلب مجاهدین برافروختند جز با گرفتن انتقام خونشان خاموش نخواهد شد.

عمرو بن کلثوم نوشت: جوانان عاشق شهادت انتقام خون شما را خواهند گرفت و فرزندان هر روز گل شهادت می کارند پس باید صبر کنیم.

حسن لجاسم نوشت: با شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی پیمان می بندیم که به راهشان در زمینه مبارزه با آمریکا و اسراییل و مزدورانشان مانند عربستان سعودی ادامه دهیم به این دلیل که هدفشان شکستن پرچم اسلام در سوریه، عراق، لبنان و یمن است.

هاشم الناصحی نوشت: دچار توهم شده است کسی که فکر کند با شهادت این فرماندهان دنیا روی امنیت را خواهید دید، از موقعی که شما رفتید جهان در آتش می سوزد.

پربیننده ترین خبرها