'آمریکا عامل فتنه و ترور' ترند امروز عراق

'آمریکا عامل فتنه و ترور' ترند امروز عراق
سه شنبه 17 تير 1399 - 18:56

هشتگ 'آمریکا عامل فتنه و ترور' امروز سه شنبه در عراق در زمره 10 هشتگ اول قرار گرفت؛ شهروندان با راه اندازی این هشتگ فتنه های آمریکا و محور شرارت در کشورشان را محکوم کردند.

العالم ـ عراق

"امیر الناصری" شهروند عراقی در توییتر با محکوم کردن اقدامات فتنه انگیز آمریکا در کشورش گفت: پس از فتنه ای که آمریکایی ها میان حشد الشعبی و دستگاه مبارزه با تروریسم ایجاد کردند که به لطف سیاسیون آگاه این فتنه خاموش شد؛ اینک با ترور الهاشمی فتنه دیگری در کشور به راه افتاد تا کشور به سمت جنگ داخلی کشیده شود و به جز آمریکا کسی از این فتنه نفعی نخواهد برد.

کاربر دیگری به نام "ابراهیم شربو" نیز نوشت که از زمان سفر هیات عراقی به لبنان، من در انتظار تحریم های آمریکایی علیه عراق بودم تا اینکه هشام الهاشمی به شهادت رسید؛ اینک به یقین رسیدم که این سفر و نتایج آن قطعا برای حفظ منافع عراقی ها و علیه طرح های آمریکایی در این کشور بوده است.

"علی شکر" نیز در حساب خود نوشت که آمریکا در ایجاد فتنه و چنددستگی میان ملتها و نیز کشورهای همسایه بسیار ماهرانه عمل می کند. این کشور پایگاه ها و دستگاه های جاسوسی و استخباراتی خود را با این هدف در کشورها ایجاد می کند و هر آنچه که در عراق رخ می دهد در واقع حاصل اقدامات خبیثانه این کشور است.

"ام جعفر الربیعی" نیز در حساب خود در توییتر ویدئویی از پل برمر منتشر کرد که در سخنرانی خود با محکوم کردن حشد الشعبی، اذعان کرد که آمریکایی ها به هر قیمتی تلاش می کنند تا حشد الشعبی را منحل کنند. ام جعفردر ذیل این ویدئو نوشت: امروز با ترور الهاشمی اظهارات پریمر روشن تر گشت.

خریف العمر شهروند عراقی نیز در توییتر نوشت: آمریکا در انجام عملیات ترور خبره شده است (تجربه های متعددی کسب کرده است).

پربیننده ترین خبرها