فیلم.. ترامپ هم بالاخره ماسک زد!

يکشنبه 22 تير 1399 - 03:25

پس از گذشت چندین ماه از شیوع ویروس کرونا، رئیس جمهور آمریکا سرانجام دست از لجاجت برداشت و برای نخستین بار با ماسک مشاهده شد.

العالم - آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا که پیشتر صراحتاََ مخالفت خود با استفاده شخصی از ماسک را اعلام کرده بود، بامداد یکشنبه (به وقت تهران) حین بازدید از مرکز درمانی نظامی «والتر رید» با ماسک روی صورت مشاهده شد.

پیش از این در اوایل خرداد ماه هم دونالد ترامپ، که برای بازدید از تولید دستگاه تنفس مصنوعی و تجهیزات محافظت شخصی در کارخانه خودروسازی فورد به میشیگان سفر کرده بود، ماسک زده بود اما در مقابل خبرنگاران بدون ماسک حاضر شد.

ترامپ در آن روز در حالیکه یک ماسک سیاه رنگ با علامت مخصوص ریاست جمهوری آمریکا در دست داشت، به خبرنگاران گفت که هنگام بازدید از کارخانه ماسک زده بوده اما در مقابل دوربین‌ها ترجیح داده که ماسک خود را بردارد چون نمی‌خواسته خبرنگاران از دیدن او با ماسک "لذت ببرند" و می‌خواسته سخنرانی کند.

او ماسک خودش را به خبرنگاران نشان داد و گفت: "اتفاقا فکر می‌کنم با ماسک بهتر هم شده بودم."

او گفت که چون به طور مداوم مورد آزمایش کرونا قرار می‌گیرد، ضرورتی به استفاده از ماسک ندارد.

پیشتر ترامپ در یک کنفرانس خبری به مردم آمریکا توصیه کرده بود که به هنگام حضور در مناطقی چون مرکز خرید یا جاهایی که نزدیک دیگران هستند ماسک بزنند یا پارچه‌ای را جلوی صورت خود ببندند اما گفته بود که خود او به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بنا ندارد چنین کند. او گفته توصیه به ماسک زدن داوطلبانه خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها