کشف سر نخ های ترور فرماندهان شهید

کشف سر نخ های ترور فرماندهان شهید
جمعه 27 تير 1399 - 12:33

"قاتلان دو فرمانده را محاکمه کنید" عنوان هشتگی است که کاربران توییتر در عراق برای گرفتن انتقام خون دو فرمانده پیروز یعنی سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همرزمانشان – که در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند – راه اندازی کرده اند.

العالم - عراق

خشم مردم عراق پس از شعله ور شد که "یزن مشعان الجبوری"، از سیاست مداران عراقی فاش کرد که شهید ابو مهدی المهندس، یادداشتی حاوی اسامی برخی افسران اطلاعات را که قصد ترور وی را دارند به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر فعلی تحویل داده بود.

کاربری با عنوان "بنت العراق" نوشت: خدا، خود خونخواه است. چند سال از شهادت حسین بن علی گذشته و ما انتقام خون او را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

انتقام خون فرماندهانمان را می گیریم

کاربر دیگری با عنوان Ahmed نوشت: حال پس از افشاگری یزن مشعان الجبوری، و انتشار فهرستی از افسران، با امضای شهید ابو مهدی المهندس، جمهوری اسلامی ایران و نماینده ای از حشد الشعبی و سازمان های جامعه مدنی و نماینده ای از حوزه نجف باید تحقیقاتی را به اتفاق درباره حادثه ترور شهدای پیروزی آغاز کنند.

کاربر دیکری با عنوان ROQAYA_AL.MUSAWIH نوشت: المهندس در ساسر زندگی مبارزاتی خود، مرد عقیده و استقامت بود نه پست و سمت. او بارها اعلام کرده بود که هیچ علاقه ای به پست های دولتی ندارد و ترجیح می دهد به فعالیت جهادی و نظامی خود ادامه دهد او اعلام کرده بود که "اهمیتی برای پیت و مقام قائل نیست و فقط می خواهد از صلح و امنیت کشور دفاع کند"

کاربر دیگری با عنوان علی حمید الساعدی هم نوشت: اگر شما محاکمه نکنید خودمان عوامل و مزدوران آمریکا را به زودی محاکمه می کنیم.

کاربر دیگری با عنوان علی الشوهانی نوشت: پس از افشاگری یزن الجبوری درباره فهرستی که شهید المهندس یه الکاظمی تحویل داد ما از مقامات مربوط می خواهیم بلافاصله محاکمه خائنان را که در عملیات ترور دو فرمانده در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد شرکت داشتند آغاز کنند.

کاربر دیگری با عنوان ButterflyMyassine Al-Husseini نوشت: من از برادرانم می خواهم هشیارتر باشند و خود را برای خنثی کردن نقشه های دشمن تروریست که برای تحقق منافع خیالی خود به هر دری می زند آماده کنند.

کاربر دیگری با عنوان ام الحشد اوی نوشت: این چنین عملیات آزادسازی مبارزان و مجاهدان اجرا می شود و پیروزی دیگری با طراحی فرمانده شهید حاج ابو مهدی المهندس رقم می خورد.

و کاربران دیگر اینگونه توییت کردند:

دو فرمانده پیروز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس سپیده دم سوم ژانویه 2020 در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسیدند.

شایان ذکر است اسامی یادشده صرفا اظهار نظر شخصی "یزن مشعان الجبوری" بوده و تایید نشده است.

پربیننده ترین خبرها