رابطه ناآرامی‌های بهبهان و گروهک منافقین

رابطه ناآرامی‌های بهبهان و گروهک منافقین
شنبه 28 تير 1399 - 16:05

رابطه کنگره سالانه گروهک تروریستی منافقین که جمعه در آلبانی برگزار شد، با ناآرامی‌های اخیر ایران کاملا مشخص است.   

العالم – کشکول

ضد انقلاب، منافقین و سلطنت طلبان نیازمند ایجاد ناآرامی در ایران هستند تا بتوانند همچنان از پولهای سعودی و حمایتهای سیاسی آمریکایی غربی صهیونیستی برخوردار باشند.

اما به رغم تمام این تلاشها، فقط توانستند در شهر بهبهان در استان خوزستان حدود 200 نفر را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشورانند که البته به سرعت متفرق شدند.

با این حال، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در کنگره سالانه این گروه در حضور عناصر خود و رودی جولیانی وکیل ترامپ کوشید آن را قیام سراسری مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی توصیف کند.

در این میان جای جان بولتون ستاره دروغ گویی آمریکا خالی بود که سال قبل در کنگره منافقین گفته بود که سال آینده جشن سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تهران برگزار خواهیم کرد.

مردم ایران می دانند سخنان مریم رجوی درباره به اصطلاح قیام سراسری مردم ایران فقط به خاطر آن است تا بتواند همچنان از کمکهای مالی عربستان سعودی و حمایتهای سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب برخوردار باشد چرا که می داند به خاطر به شهادت رساندن 17 هزار ایرانی و خیانتش به مردم، نظام و سرزمین ایران از طریق ایستادن در کنار صدام در جنگ هشت ساله علیه ایران، جایگاهی در میان مردم ایران زمین ندارد.

تلاش منافقین برای ایجاد ناآرامی در ایران نشانه ارتباط هر نوع درگیری در ایران با این گروهک تروریستی مورد حمایت غرب است، اما مریم رجوی و گروهک منافقین و حامیان آنان در آمریکا، غرب، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هر کاری انجام دهند نمی توانند مردم شهید پرور ایران را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشورانند چرا که مردم ایران ثابت کرده اند که همواره پشتیبان این نظامند.

پربیننده ترین خبرها