از سرگیری محاکمه نتانیاهو در بحبوحه اعتراضات علیه وی

از سرگیری محاکمه نتانیاهو در بحبوحه اعتراضات علیه وی
يکشنبه 29 تير 1399 - 15:12

دومین جلسه دادگاه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان پرونده فساد دولتی و اتهام ارتشاءدر حالی امروز بر گزار می‌شود که اعتراضات علیه وی به دلیل نحوه مدیریت او در دوره کرونا همچنان ادامه دارد.

العالم- فلسطین اشغالی

دومین جلسه دادگاه محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان پرونده فساد دولتی و اتهام ارتشاء امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتد‌پرس، این جلسه محاکمه در حالی امروز برگزار می‌شود که اعتراضات و عصبانیت مردم رژیم‌صهیونیستی علیه نخست‌وزیرشان به دلیل نحوه مدیریت وی در دوره کرونا رو به افزایش است.

دومین جلسه محاکمه نتانیاهو امروز با قرائت دادخواست دادستانی رژیم صهیونیستی و پلیس علیه او در جریان پرونده موسوم به «پرونده ۱۰۰۰»، برگزار می‌شود.

بر این اساس، جلسه امروز از این نظر مهم و تعیین‌کننده است زیرا در آن برنامه زمانی ادای شهادت شاهدان علیه نتانیاهو مشخص خواهد شد.

چند هزار نفر از ساکنان قدس اشغالی شامگاه شنبه اطراف اقامتگاه نتانیاهو تجمع کردند و با راهپیمایی خواستار استعفای وی شدند.

این چهارمین هفته پیاپی است که معترضان به سیاست‌های خودکامه و پرونده‌های فساد بنیامین نتانیاهو مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی به تظاهرات می‌پردازند.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از این اعتراضات نشان می‌دهد که پلیس صهیونیستی نیز با روش‌های خشن و استفاده از توپ‌های آب‌پاش سعی در متفرق کردن معترضان داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها