معاون برون مرزی صدا و سیما:

چالش‌های شبکه‌های برون مرزی جدید نیست/ ما با چنگ و دندان پیام انقلاب را به مخاطبان می‌رسانیم

چالش‌های شبکه‌های برون مرزی جدید نیست/ ما با چنگ و دندان پیام انقلاب را به مخاطبان می‌رسانیم
سه شنبه 31 تير 1399 - 23:18

‌معاون برون مرزی صدا و سیما با بیان اینکه چالش‌های این شبکه‌ها جدید نیست، گفت: ما به محدودیت‌های بین‌المللی شبکه‌های برون مرزی عادت کردیم و با چنگ و دندان پیام انقلاب اسلامی را به مخاطبان می‌رسانیم.

العالم _ ایران / سیاسی

پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما نیز در توضیح نشست امروز (سه‌شنبه 31 تیرماه) با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس فرصتی برای طرح موضوعاتی بود که مرتبط با اهمیت شبکه های برون مرزی، نقش و ظرفیت آنها در تقویت بنیه دفاعی کشور، بیان ظرفیت‌ها و معرفی پیشرفت‌های کشور است.

وی ضمن تشکر از رئیس و اعضای کمیسیون جهت ایجاد فرصتی که در اختیار معاونت برون مرزی صدا و سیما قرار گرفت، افزود: چالش‌های شبکه های برون مرزی جدید نیست و ما در سطح بین الملل سال‌هاست که با محدود سازی در مورد شبکه برون مرزی مواجه هستیم و به نوعی عادت کردیم با چنگ و دندان پیام انقلاب اسلامی را به مخاطبان برسانیم و از کشور دفاع کنیم.

جبلی با اشاره به مسائلی که در ماه های اخیر برای حوزه برون مرزی صدا و سیما ایجاد شده است، تصریح کرد: این مسائل ایجاب کرد که ما توضیح جدید و کامل‌تری را در مورد مسائل، مشکلات و چالش‌های روبه‌رو خدمت نمایندگان کمیسیون مطرح و مجدد اهمیت فعالیت و رسالت شبکه‌های برون مرزی را یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: مجلس در مدت اخیر حمایت‌های بسیار خوب و قاطعی از رسانه‌های برون مرزی به عمل آورده است که در رأس آن بیانیه 202 نماینده‌ مجلس در حمایت از شبکه های برون مرزی بود. علاوه بر آن نمایندگان در تذکرات و سخنرانی‌های خود حمایت جدی از رسانه‌های برون مرزی کرده‌اند.

معاون برون مرزی صدا و سیما این جلسه را نقطه عطفی در پرداختن دغدغه‌مند مجلس شورای اسلامی به موضوع رسانه‌های برون مرزی دانست و گفت: نکات، ملاحظات و رهنمودهای مفیدی را نمایندگان مطرح کردند لذا ما سعی می‌کنیم در هماهنگی با قوه مقننه و از حمایت مجلس برای پیشبرد اهداف شبکه‌های برون مرزی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

خانه ملت

پربیننده ترین خبرها