اسرائیل چه بهایی را بابت تجاوز به سوریه خواهد پرداخت؟

اسرائیل چه بهایی را بابت تجاوز به سوریه خواهد پرداخت؟
چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 14:50

پس از اینکه مقاومت اسلامی در لبنان، خبر شهادت یکی از رزمندگان خود را در حمله اخیر ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق در سوریه اعلام کرد، هشتگ "هشیار باشید، برحذر باشید " بار دیگر در لبنان ترند شد.

العالم - لبنان

مقاومت اسلامی لبنان، در بیانیه ای، شهادت علی کامل محسن (جواد) را تسلیت گفت.

در بیانیه یاد شده آمده است : وَالشُّهَدَاءُ عِندَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَنُورُهُمْ...

با افتخار کامل، مقاومت اسلامی ، شهادت شهید مجاهد علی كامل محسن (جواد) از اهالی منطقه عیتیت در جنوب لبنان را در حمله اسرائیل به اطراف فرودگاه دمشق تسلیت می گوید.

به محض اعلام خبر شهادت از سوی حزب الله، رژیم صهیونیستی بنا به تعبیر رسانه های عبری ، دچار ترس و وحشت شد.

این سوالات بزرگ، در گفت و گوهایی که با تحلیلگران نظامی صورت می گیرد، به وفور مشاهده می شود. مهمان همیشگی ، نواری ضبط شده از سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان بود که می گوید: اگر یکی از رزمندگان مقاومت ترور شود، رژیم اشغالگر باید پیامدها و مسئولیت آن را بپذیرد و پاسخ به آن قطعی خواهد بود.

لبنانی ها، سخنان سید حسن نصرالله خطاب به ارتش اسرائیل را به مناسبت روز آزادسازی دوم را به خاطر آوردند که گفت : در کنار دیوار حائل بایستید و منتظر باشید، یک روز، دو روز، سه روز یا چهار روز.

کاربری به نام "Douaa" در توئیتی ، عکس شهید علی کامل محسن (جواد) را منتشر کرد و درتوضیح آن نوشت : در مسیر اهل بیت علیهم السلام حرکت کردی .. خون شما مانند خون شهدا پایمال نخواهد شد .. این وعده خداست .. و وعده رهبر مقاومت است که گفته بود : منتظر ما باشید.

کاربر دیگری به نام "мουѕταƒα ѕαα∂" نوشت : اگر به مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی نگاه کنید، آرامش را خواهید دید. اگر سر خود را کمی بالا ببرید، ده ها هزار نفر از نیروهای حزب الله را خواهید دید، این اظهارات نخست وزیر دشمن نتانیاهو است، پس کاملا مراقب خود و گردنتان باشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها