رژیم صهیونیستی در شیب تند ابتلا به کرونا

چهارشنبه 1 مرداد 1399
18:37
رژیم صهیونیستی در شیب تند ابتلا به کرونا وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه طی گزارشی اعلام کرد که 5 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا «کووید-19» در کشور جان باخته و مجموع قربانیان به 430 نفر رسید.

العالم-فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 5 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا «کووید-19» در کشور جان باخته و مجموع قربانیان به 430 نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، وضعیت 259 بیمار وخیم بوده و تاکنون 22 هزار و 920 بیمار نیز بهبود یافته‌اند.


در موج دوم شیوع کرونا در رژیم صهیونیستی٬ طی روزهای اخیر شمار مبتلایان آن افزایش قابل توجهی یافته و موارد فعال به 31 هزار و 313 نفر رسیده است.

0% ...

آخرین اخبار

دیپلماسیِ وحدت؛ استقبال از طرح ایران برای تقویت همگرایی در جهان اسلام


اردن در گذر تاریخ


قهرمانی تیم ملی کشتی ساحلی در پیکارهای جهانی


حسین حناوی: داستان مقاومت و امید پس از نابینایی


بازگشت هیات ایرانی؛ دستاوردهای مهم در مذاکرات سوئیس؛ لبنان در کانون تفاهمات تهران و واشنگتن + فیلم


تمرکز مذاکرات ایران و آمریکا بر پرونده لبنان و اجرای تعهدات آتش‌بس + فیلم


ناگفته های ساکنان کفررمان از کوچ اجباری در زیر آتش دشمن


خروج شتابزده رئیس سابق شاباک از امارات در پی هشدار امنیتی


اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر امام مجاهد شهید


هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد